ویزای مولتی ۵ ساله کانادا تضمینی چیست؟

قبل از اینکه در مورد این ویزای خاص صحبت کنیم، اجازه دهید که درمورد چند قسمت مجزای آن بحث کنیم:

 

ویزای مولتی ۵ ساله: در بند قبل گفتیم که این ویزا برای ۱۰ سال صادر می شود، اما با توجه به اینکه تاریخ انقضا پاسپورت های ایرانی پنج سال است، این ویزا برای ایرانی ها به صورت پنج ساله صادر شده و مدت اعتبار آن تا یک ماه قبل از به پایان رسیدن تاریخ انقضا پاسپورت است. البته اخیراً قرار شده که برای ایرانی‌ها هم پاسپورت ۱۰ ساله صادر شود که می‌تواند کار روند صدور ویزای مولتی را ساده تر کند

ویزای مولتی: این ویزا که با ویزای مالتیپل هم شناخته می شود، یک نوع ویزای خاص است که برای یک دوره زمانی ۱۰ ساله صادر شده و گیرنده ویزا می تواند با استفاده از آن چندین بار در کشور کانادا تردد داشته باشد.

ویزای مولتی ۵ ساله کانادا تضمینی: اضافه کردن قسمت تضمینی به این جمله به نوعی یک لفظ تبلیغی است. گرفتن ویزای کانادا شرایط خاص خود را دارد و با توجه به قوانین کشور انجام می شود. بنابراین طبیعی است که برای گرفتن این ویزا باید برخی اقدامات اولیه صورت گیرد که شرکت‌های ادعا کننده در این زمینه با قوانین آن آشنا بوده و اخذ ویزا را به صورت تضمینی انجام می‌دهند.

مهاجرت از طریق تخصص و حرفه ای

اگر در یک زمینه خاص و تخصصی تجربه کاری داشته باشید و از تحصیلات دانشگاهی کافی و دانش زبان در زبان انگلیسی و فرانسوی برخوردار باشید، شرایط مهاجرت به کانادا از طریق تخصص و حرفه را دارید. معمولاً این افراد از طرف کشور کانادا به خوبی پذیرفته می شوند و روند پذیرش آنها حداکثر یک سال است. هزینه مهاجرت به کانادا در این شیوه بسیار کم است و برای آنها اقامت دائم PR صادر می شود.

مهاجرت از طریق تجربه کانادایی

اقامت بر مبنای تجربه کاری کانادایی برای کسانی مناسب است که امکان فعالیت در این کشور را داشته باشند و بتوانند به عنوان نیروی کار مشغول به کار شوند. این افراد به تجربه کاری کانادایی و دانش زبان انگلیسی یا فرانسه نیاز دارند و پس از آن برای گرفتن ویزای کار اقدام می کنند. کسانی که اقامت تحصیلی را دارند پس از فارغ التحصیلی می توانند برای این شیوه اقامت اقدام کنند. البته شرایط مهاجرت به کانادا از طریق تجربه کانادایی شرایط متفاوتی دارد و متقاضیان با توجه به سن و شرایط خود امتیازات متفاوتی از جدول اکسپرس اینتری به دست می آورند.

مهاجرت از طریق کارآفرینی و استارتاپ‌ها

این شیوه مهاجرت بیشتر مختص کارآفرینان و کسانی است که در یک زمینه خاص ایده و اختراع دارند. این افراد باید توانایی و مهارت ایجاد یک کسب و کار در کانادا را داشته باشند و در طول دوره خود امکان اشتغال چند نفر را فراهم کنند. البته سازمان هایی جهت سرمایه‌گذاری و گسترش ایده این کارآفرینان در نظر گرفته شده که به نوعی به آنها کمک می کند.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کانادا

کسانی که از لحاظ مالی مشکلی ندارند و امکان سرمایه‌گذاری در کشور کانادا را دارند، می توانند از این طریق برای مهاجرت و اقامت اقدام کنند. البته میزان سرمایه گذاری در شرایط مختلف متفاوت است و برای ایالت کبک باید ۱.۲ میلیون دلار سرمایه‌گذاری انجام شود و به اندازه دو میلیون دلار هم پشتوانه مالی داشته باشید. به این افراد اقامت دائم و پاسپورت کانادایی داده می‌شود و پول آنها برای مدت ۵ سال در اختیار دولت کانادا خواهد بود و بعد از پنج سال پول آنها بدون هیچ تغییر یا سودی پس داده میشود. البته برای راحت تر کردن شرایط مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری می توانید از برخی موسسات مالی کمک بگیرید که ۳۶۰ هزار دلار از شما دریافت می کنند و به جای شما سرمایه کافی را تامین می کنند. البته این موسسات مالی مبلغ دریافت شده را بر می دارند و امکان بازگشت آن وجود ندارد.

منبع :  پارس ناز

blogfa

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.