پروتکل درمان شناختی رفتاری اختلال استرس پس از سانحه (قربانیان تجاوز جنسی، کودک آزاری و ...)

پروتکل درمان شناختی رفتاری اختلال استرس پس از سانحه در 51 صفحه ورد قابل ویرایش به زبان فارسی با فرمت doc به همراه فایل زبان اصلی پروتکل
دسته بندی پکیج های درمانی روانشناسی
بازدید ها 1
فرمت فایل doc
حجم فایل 1697 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 51
پروتکل درمان شناختی رفتاری اختلال استرس پس از سانحه (قربانیان تجاوز جنسی، کودک آزاری و ...)

فروشنده فایل

کد کاربری 19695
کاربر

پروتکل درمان شناختی رفتاری اختلال استرس پس از سانحه در 51 صفحه ورد قابل ویرایش به زبان فارسی با فرمت doc به همراه فایل زبان اصلی پروتکل

ویژگی های کلی محصول :

آماده سازی در ۱2 جلسه درمانی

شامل توضیحات کامل درباره بیماری، تشخیص آن ، مفهوم ، اصول شناخت بیمار، شرح کامل 12 جلسه ارزیابی و درمان و منابع

توضیح کاملِ تک تکِ مراحل هر جلسه

در 51 صفحه ورد قابل ویرایش با زبان فارسی با فونت bnazanin اندازه ۱۴ فاصله خطوط ۱.۵

رفرنس دهی معتبر + تمامی منابع استفاده شده

برگرفته از فصل 6 کتاب International Handbook of Cognitive and Behavioural Treatments for Psychological Disorders که به رایگان همراه فایل دریافت می کنید .

نحوه دریافت : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین ۲۹ هزار تومان ، قادر به دانلود خواهید بود .

فهرست مطالب موجود :

معرفی

بروز علائم به 3 دسته گروه تقسیم می شوند.

تئوری یادگیری

تکنیک های مدیریت اضطراب

تئوری پردازش احساسی

تکنیک های ارائه شده

درمان پردازش شناختی

پروتکل درمان پردازش شناختی ( جلسه به جلسه )

جلسه اول (مراحل و توضیحات هر مرحله)

جلسه دوم (مراحل و توضیحات هر مرحله)

جلسه سوم (مراحل و توضیحات هر مرحله)

جلسه چهارم (مراحل و توضیحات هر مرحله)

جلسه پنجم (مراحل و توضیحات هر مرحله)

جلسه ششم (مراحل و توضیحات هر مرحله)

جلسه هفتم (مراحل و توضیحات هر مرحله)

جلسه هشتم (مراحل و توضیحات هر مرحله)

جلسه نهم (مراحل و توضیحات هر مرحله)

جلسه دهم (مراحل و توضیحات هر مرحله)

جلسه یازدهم (مراحل و توضیحات هر مرحله)

جلسه دوازدهم (مراحل و توضیحات هر مرحله)

حساسیت پذیری چشمی و پردازش مجدد

دستورالعمل های آینده

مراجع و منابع (6 صفحه)

بخشی از متن :

اختلال پس از سانحه (PTSD) یک الگو از علائم را توصیف می کند که ممکن است در افرادی که تجربه ی استرس های پس از حادثه را داشته اند، پیشرفت کند.

PTSD با یک تشخیص رسمی در 1980 با ظهور DSM-III (APA,1980) ایجاد شد. اگر چه بسیاری از علائم PTSD از قبل شناخته شده بود. معیار ها به طور عمده از مطالعه بر روی سربازان جنگی حاصل شد. اما از آن زمان PTSD به طیف گسترده ای از گروه های آسیب دیده مانند بازماندگان تجاوز جنسی، سوء استفاده جنسی در کودکی، سوء استفاده فیزیکی ( مانند خشونت )، مجازات و همچنین بلایای طبیعی یا انسانی به کار برده شد. برای تشخیص PTSD مطابق DSM-IV (APA, 1994) فرد ابتدا باید تجربه، شواهد یا در غیر این صورت با یک رویداد که شامل مرگ واقعی، تهدید به مرگ ، آسیب جدی یا تهدید جسمی، فیزیکی است، داشته باشد. ثانیا ، پاسخ فرد به این رویداد شامل ترس شدید، بیزاری یا درماندگی باشد. بنابراین رویداد به عنوان ضربه ای تعریف می شود که شامل مرگ و یا آسیب جدی یا تهدید به مرگ و آسیب است و فرد نقش منفی قوی ای در پاسخ به رویکرد دارد.

در نسخه های قبلی DSM (APA, 1980; 1987) یک عامل استرس زای آسیب زننده به عنوان یک رویداد خارج از تجربه ی معمولی انسان تعریف شده است که تقریبا هر کسی آن را به شدت مضطرب می یابد.متاسفانه، به لحاظ تکنیکی، تجربه های رایج آسیب زننده مانند سوء استفاده های دوران کودکی، خشونت خانوادگی و تجاوز جنسی به علت فراوانی آن ها حذف شده اند. تعریف DSM-IV مشکل را از بین برده و تأکید می کند که تهدید مستقیم یا غیر مستقیم به طور ویژه باعث آسیب رساندن یک رویداد باشد. این از مطالعات متعدد تحقیقاتی حاصل شد که فهمیدند که تجربه ی تهدید زندگی یک عامل پیش بینی کننده مهم در پیشرفت PTSD است (Blank,1993; Davidson & Smith, 1990; Kilpatrick & Resnick, 1993; March, 1993).

نمونه ای از جلسات پروتکل درمانی :


جلسه 1:

  1. بررسی اجمالی درمان
  2. آموزش: PTSD و نشانه ها
  3. جمع آوری اطلاعات : علائم PTSD مراجع و علائم مربوطه
  4. آموزش: تئوری پردازش اطلاعات
  5. جمع آوری اطلاعات : حمله ی جنسی به مراجع
  6. ارائه ی اهداف و منطق درمان
  7. مشخص کردن تکلیف خانه : شرح آسیب

اهداف اصلی جلسه 1، آموزش، جمع آوری اطلاعات و ایجاد ارتباط است. به مراجع اطلاعاتی راجع به PTSD شرح داده می شود، اطلاعات تئوری پردازش ( از جمله ترکیب و تطابق ) چرایی PTSD و چگونگی حفظ آن توسعه می یابد.

معالج، مراجع را دعوت به بحث درباره ی نشانه ها می کند که برای او مشکل تر است و تأکید می کند که برای افرادی که در معرض آسیب بوده اند، تجربه ی چنین مواردی از علائم رایج است. در چارچوب این اطلاعات ، معالج یک مرور کلی از اجزای درمان ارائه می دهد. اهداف اصلی درمان را بیان می کند و پایه ی درمان را فراهم می سازد ( تئوری و منطق CPT را در بالا ببینید )

هدف از این کار این است که به مراجع کمک کند بفهمد که درمان چیست و اهمیت پیشگیری از درمان را بفهمد. از آنجایی که رفتار اجتنابی یک جزء اصلی از PTSD است وممکن است با درمان همراه شود، به مراجع هشدار داده می شود و تشویق می شود که از تمایل به انجام جلسات درمان آگاه شود یا تکالیف خانه واگذار شده را کامل کند. معمولا با پیش بینی رفتار اجتنابی و مشخص کردن هر تلاش بعدی برای دوری از اجتناب کردن، اکثر مراجعین کاملا با پروتکل درمانی موافقت می کنند. یکی دیگر از اهداف مهم این است که از مراجع دعوت می شود که درمان را به عنوان یک همکاری بین مراجع و معالج ببیند و درک کند که موفقیت بستگب به تلاش مراجع و معالج دارد. علاوه بر این، معالج از مراجع می خواهد به طور خلاصه آنچه برایش اتفاق افتاده را شرح دهد. بسیاری از مراجعین ما در حال حاضر تحت یک ارزیابی گسترده اند. بنابراین نیازی به بررسی عمق این مرحله ، نه در مورد ویژگی های آسیب و نه نشانه های بیمارنیست. به هر حال، با در نظر گرفتن آسیب، معالج قادر به تعیین یک حالت غیر داورانه برای پروتکل درمان است و می تواند بیان کند که تمرکز درمان به طور مستقیم بر تجربه ی آسیب خواهد بود. این همچنین اجازه می دهد تا معالج و مراجع با یکدیگر آشنا شده و برای معالج شروع پیش بینی مراجع است. در پایان جلسه، از مراجع خواسته می شود که حداقل یک صفحه در مورد مفهوم آسیب خود با توجه به باور هایش در مورد خود و دیگران بنویسد.


جلسه ی 2:

  1. مرور تکلیف: مراجع نظرات خود را اظهار می کند
  2. شناسایی نقاط ضعف
  3. معرفی ارتباط بین افکار و احساسات
  4. معرفی صفحات A-B-C
  5. تکلیف خانه : صفحات A-B-C

هدف این جلسه، شروع شناسایی نقاط ضعف مراجع است. در ابتدا معالج از مراجع در مورد اظهار نظراتی که نوشته است و چیز هایی که از آن یاد گرفته است سوال می کند. این به طور مختصر پردازش می شود و مراجع برای تلاش هایش در شروع تفکر درباره ی تجربه ی آسیبش تشویق می شود. سپس، از مراجع خواسته می شود تا اظهار نظرات خود را با صدای بلند بخواند. وظیفه معالج این است که به نکات مهم اظهار نظرات گوش کند. هنگامی که مراجع تمام کرد، معالج به مراجع کمک می کند تا نکات مهم را شناسایی کرده و برخی را به طور خلاصه شرح دهد. تلاش به هیچ چالش واقعی ای در این مرحله نمی شود. گاهی اوقات ممکن است معالج نقطه ضعف بعدی را برای تعیین این که باورهایش چقدر عمیق است استفاده کند. به عنوان مثال، برای یک مراجع که می گوید فکر می کند که به هیچ مردی نمی تواند اعتماد کند، معالج می تواند بپرسد آیا هیچ مردی نیست که شما به او اعتماد کنید؟ حتی یک نفر؟

بیشتر مراجعین می توانند حداقل یک یا دو مرد را معرفی کنند و این می تواند به آن ها کمک کند تا بفهمد که این باور مطلق نیست. دیگران ادامه می دهند که آن ها هرگز ملاقات با فردی که قابل اعتماد بود نداشته اند. این به معالج می گوید که مراجع چه انعطافی نشان می دهد و کار چقدر پیش می رود. این پروسه همچنین به مراجع دیدگاه های دیگر ممکن را معرفی می کند. بیشتر مراجعین این وظیفه را تکمیل می کنند. با این حال، هنگامی که رفتار های اجتنابی قوی اند، برخی مراجعین ممکن است بدون انجام تکالیف خود به مرحله ی بعدی بروند. در چنین مواردی ضروری است که معالج با ملایمت آن را برچسبی با عنوان اجتناب بزند ( هرچند بهانه ای برای مراجع ) و سپس مراجع را مجبور به انجام تکلیف در جلسه با معالج کند و تکلیف دوباره واگذار می شود. این، این پیام را القا می کند که تکالیف مهم اند و نمی توان از آن ها اجتناب کرد. پس از آن ارتباط بین افکار و احساسات معرفی شده است. به عبارت دیگر، آنچه ما فکر می کنیم بر چگونگی احساس و علم ما مؤثر است. به عنوان مثال یک دانش آموز در امتحان شکست می خورد او به خود می گوید:"من یک احمق هستم ". این اندیشه منجر به احساساتی مانند غم و ناراحتی ( در خود) می شود. اگر ، با این حال، او به خود بگوید :" تو خیلی مطالعه نکردی ، تو باید برای امتحان بعدی بیشتر مطالعه کنی."، دانش آموز ممکن است احساس ناراحتی کمی داشته باشد که او مطالعه نکرده و قصد دارد دفعه ی بعد بهتر عمل کند. افکار دقیق یا اظهار نظرات خود منجر به احساسات مناسب می شود در حالیکه تصورات نادرست و اظهار نظرات احساسات نا مناسب و غیر ضروری را ایجاد می کند. تصورات نا درست یا نامنطبق نتیجه ای از تشبیه و جایگزینی نامناسب اند. درک این ارتباط بعد از درمان زمانی که مراجع به چالش فکر کردن درباره ی این نکات می رسد مهم است. به منظور آموزش به مراجع، چگونگی مرتب سازی افکار و احساسات ، صفحات A و B و C معرفی شده اند ( شکل 1-6 ). ستون A برای رویداد هاست. ستون B برای افکار و ستون C برای احساسات است. در مثال بالا " من در امتحان شکست خورده ام " در ستونA نوشته شده است. " من یک احمق هستم " در ستون B و "من احساس غم و ناراحتی می کنم " در ستون C نوشته شده است. گاهی اوقات ما کلمات " من احساس می کنم" را در مقابل یک فکر قرار می دهیم ( من احساس می کنم یک احمق هستم ) و آن را یک احساس در نظر میگیریم در حالیکه واقعا یک فکر است ( من احمق هستم ) که باعث غم و عصبانیت می شود. بنابراین، مراجع 4 احساس اساسی ارائه می دهد : عصبانیت، غمگین بودن، خوشحالی و ترس. هر یک از این ها می تواند شدت متفاوتی داشته باشند و یا با سایر احساسات ترکیب و احساسات جدیدی بسازند. بنابراین ، از مراجع خواسته می شود برای تشخیص احساسش بر این 4 احساس تمرکز کند. برای تکلیف خانه، مراجع باید حداقل 2 صفحه ی A-B-C را هر روز انجام دهد.یکی باید درباره ی فکر در مورد تجاوز و دیگری می تواند در مورد یک اتفاق روزمره مثبت یا منفی باشد. از آن جایی که اکثر افراد راحت تر وقایع و یا احساسات را می یابند به مراجع برای شروع ستون A یا C معرفی می شود.


پاورپوینت مدیریت پورتفولیو(پورتفوی)

دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان مدیریت پورتفولیو(پورتفوی) در حجم 43 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل ویژه ارائه کلاسی درسهای تصمیم گیری در مسائل مالی و مدیریت سرمایه گذاری رشته های حسابداری و مدیریت مالی در مقطع کارشناسی ارشد
دسته بندی مالی
بازدید ها 8
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1570 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 43
پاورپوینت مدیریت پورتفولیو(پورتفوی)

فروشنده فایل

کد کاربری 25199
کاربر

عنوان: پاورپوینت مدیریت پورتفولیو(پورتفوی)

دسته: حسابداری- مدیریت مالی (ویژه ارائه کلاسی درس تصمیم گیری در مسائل مالی- مدیریت سرمایه گذاری- سمینار در مسائل مالی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 43 اسلاید

این فایل در زمینه " مدیریت پورتفولیو(پورتفوی) " می باشد که در حجم 43 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل با فرمت پاورپوینت تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی(کنفرانس) درسهای تصمیم گیری در مسائل مالی ، مدیریت سرمایه گذاری و سمینار در مسائل مالی رشته های حسابداری و مدیریت مالی در مقطع کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

تعریف سرمایه گذاری

معنی عام و خاص پورتفوی

تعریف مدیریت پورتفوی

مدل انتخاب مدیریت پورتفوی مارکویتز

متنوع سازی

مرز کارآ

مفروضات مدل مارکویتز

بازده مورد انتظار هر سهم

ریسک هر سهم

بازده مورد انتظار پورتفوی

ریسک پورتفوی

ضریب همبستگی

روابط بین ضریب همبستگی، بازده موردانتظار پورتفوی و ریسک

انواع ریسک

پورتفوی کارآ

مجموعه سبدهای سهام ممکن

:مجموعه سبدهای سهام کارآ(مرز کارآ)

مدل تک شاخصی

مدل های چندشاخصی

نظریه بازار سرمایه

مفروضات نظریه بازار سرمایه

دارائی بدون ریسک

خط بازار سرمایه (cml)

مدل قیمت گذاری دارایی های سرمایه ای (CAPM)

بازده اضافی

بازار کارآ

ویژگی های بازار کارآ

انواع بازار کارآ

معیار شارپ

معیار ترینر

معیار جنسن

نسبت ارزیابی

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


پاورپوینت c تألیف دکتر احمد روستا، دکتر داور ونوس و دکتر عبدالحمید ابراهیمی

دانلود پاورپوینت کتاب مدیریت بازاریابی تألیف دکتر احمد روستا، دکتر داور ونوس و دکتر عبدالحمید ابراهیمی در حجم 355 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل شامل فصل اول معرفی بازاریابی، فصل دوم برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی، فصل سوم تحقیقات بازاریابی و سیستمهای اطلاعات بازاریابی، فصل چهارم رفتار مصرف کننده، فصل پنجم تقسیم بازار و تعیین بازار هدف
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 13
فرمت فایل pptx
حجم فایل 955 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 355
پاورپوینت کتاب مدیریت بازاریابی تألیف دکتر احمد روستا، دکتر داور ونوس و دکتر عبدالحمید ابراهیمی

فروشنده فایل

کد کاربری 25199
کاربر

عنوان: پاورپوینت کتاب مدیریت بازاریابی تألیف دکتر احمد روستا، دکتر داور ونوس و دکتر عبدالحمید ابراهیمی

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت(Powerpoint)

تعداد اسلاید: 355 اسلاید

کتاب " مدیریت بازاریابی" تألیف دکتر احمد روستا، دکتر داور ونوس و دکتر عبدالحمید ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی و همچنین مهمترین منبع طرح سوالات آزمون کارشناسی ارشد درس مدیریت بازاریابی مجموعه مدیریت میباشد. این فایل شامل پاورپوینت کل سیزده فصل این کتاب می باشد که در 355 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که هم می تواند به عنوان ارائه کلاسی و هم به عنوان خلاصه ای جامع و کامل جهت مطالعه و آمادگی برای آزمون کارشناسی ارشد درس مدیریت بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

فصل اول: معرفی بازاریابی

مقدمه

تعریف بازاریابی جدید

نیازها و خواسته ها

مبادله

بازار

ابعاد گوناگون مارکتینگ

مدیریت بازاریابی

انواع تقاضا و وظایف اساسی بازاریابی

تقاضای منفی

نبودن تقاضا

تقاضای پنهان

تقاضای تنزلی

تقاضای فصلی

تقاضای کامل

تقاضای بیش از حد

تقاضای ناسالم

گرایش بازاریابی و مفروضات عمده آن

مقایسه مفهوم قدیم و جدید بازاریابی

پایه های گرایش بازاریابی

سیستم بازار

عناصر محیط بازاریابی

استراتژی های رقابتی

روشهای رقابتی رهبران بازار

روشهای رقابتی دنباله رو های بازار

فصل دوم: برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی

مقدمه

ارکان برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی

سطوح سازمانی شرکتها

برنامه استراتژیک کلان شرکت

فلسفه وجودی شرکت

مواردی که فلسفه وجودی باید به دقت تعریف کند

شناسایی واحد های خود گردان

تجزیه و تحلیل و ارزیابی وضعیت سرمایه گذاری ها

روش گروه مشاوران بوستون

روش جنرال الکتریک

برنامه ریزی استراتژیک واحدها

رابطه میان برنامه ریزی استراتژیک و بازاریابی

فرایند بازاریابی

تجزیه و تحلیل فرصت های بازاریابی

جستجو و انتخاب بازارهای هدف

طراحی استراتژی بازاریابی

برنامه ریزی برای برنامه های بازاریابی

سازماندهی، اجراو کنترل کلیه فعالیت های بازاریابی

عناصر آمیخته بازاریابی

ماهیت و محتوای برنامه بازاریابی

فصل سوم: تحقیقات بازاریابی و سیستمهای اطلاعات بازاریابی

مقدمه

نکاتی که در تحقیقات بازاریابی،باید مورد توجه قرار گیرد

سیستم های اطلاعاتی بازاریابی

مزایای استفاده از سیستم های پشتیبانی از تصمیمات بازاریابی

کاربرد های تحقیقات بازاریابی

مدیریت بازاریابی و فرایند تحقیقات بازاریابی

تعریف مساله

تعیین و تنظیم فرضیه ها

طراحی تحقیق

مشخص کردن نوع تحقیق

تعیین منابع کسب اطلاعات

داده های اولیه

داده های ثانویه

انواع تحقیق

طراحی و انتخاب نمونه

نمونه گیری احتمالی

نمونه گیری غیر احتمالی

نمونه گیری تصادفی ساده

نمونه گیری طبقه بندی شده

نمونه گیری خوشه ای

نمونه گیری منطقه ای

جمع آوری داده ها

مشاهده

نظر خواهی یا نظر سنجی

آزمایش

تجزیه و تحلیل، تعبیر، تفسیر و عرضه یافته ها

نحوه ارائه نتیجه تحقیق

فصل چهارم : رفتار مصرف کننده

فرایند تصمیم گیری خرید مصرف کننده

تشخیص مساله (نیاز)

جستجوی اطلاعات

منابع اطلاعات بیرونی یا خارجی

ارزیابی راه چاره ها یا گزینه ها (با توجه به معیار های خرید)

تصمیم خرید

رفتار پس از خرید

انواع حل مسأله خرید

عوامل موثر در فرایند تصمیم گیری خرید

عوامل فرهنگی-اجتماعی و گروه

عوامل روانی و فردی

عوامل موقعیتی

تاثیرات فرهنگی

تأثیرات طبقه اجتماعی

تأثیرات گروه های مرجع

تاثیرات خانواده وهمخانگی

انگیزه

ادراک

یادگیری

خودپنداری

سبک زندگی

تلقیات و برداشتها

آثار موقعیت خرید برروی فرایند تصمیم خرید

مشخصات اصلی خرید های سازمانی

فرایند تصمیم گیری خرید سازمانی

فصل پنجم: تقسیم بازار و تعیین بازار هدف

مقدمه

مزایای تقسیم بازار

تقسیم بندی بازار چیست؟

معیارهای تقسیم بازار

روش ها و متغیرهای تقسیم بازار

تقسیم بازار بر اساس متغیرهای جغرافیایی

تقسیم بازار بر اساس متغیر های جمعیت شناختی

تقسیم بازار بر اساس عوامل روان شناختی

تقسیم بازار بر اساس عوامل رفتاری

سبک زندگی و شخصیت

وضعیت وفاداری و انواع وفاداری

انتخاب بازار هدف برای متمرکز کردن فعالیت

طبقه بندی بازار به قسمت های کوچکتر

طبقه بندی اهداف

پنچ معیار اصلی قابل استفاده در طبقه بندی اهداف

استراتژی های انتخاب بازار هدف

استراتژی بازاریابی یکسان

استراتژی بازاریابی تفکیکی

استراتژی بازاریابی تمرکزی

عوامل مؤثر در انتخاب استراتژی بازاریابی

فصل ششم: پیش بینی فروش

مقدمه

تخمین اندازه و سهم بازار

تخمین نیازهای کل بازار

روش های پیش بینی فروش

روشهای کیفی

روشهای کمی

بررسی نظر هیات مدیران

روش دلفی

مزایا و معایب روش دلفی

بررسی نظر نیروی فروش

مزایا و معایب بررسی نظر نیروی فروش

بررسی قصد مصرف کنندگان از خرید

شبیه سازی آزمایش بازار

آزمایش بازار

تحلیل سری های زمانی

روش های کمی دیگر

تحلیل همبستگی

روش کمترین مجذور(رگراسیون)

روش قهقرایی چند متغیره(رگراسیون چند متغیره)

مسائل مربوط به پیش بینی

فصل هفتم: مدیریت محصولات

موضع یابی

توسعه استراتژی های موضع یابی محصول

آمیخته محصول

خط محصول

عرض و عمق محصول

پیوستگی آمیخته محصول

مدیریت محصولات جدید

فرایند توسعه محصول جدید

مراحل اصلی ایجاد و عرضه محصولات جدید

ایده یابی و ایده زایی

تصفیه ایده ها

توسعه و آزمایش مفهوم

توسعه استراتژی بازاریابی

بررسی تجاری

پیش بینی فروش

پیش بینی هزینه و سود

توسعه محصول

آزمایش بازار

تجاری کردن

منحنی عمر محصول

مرحله معرفی

مرحله رشد

مرحله بلوغ و اشباع

مرحله افول

عواملی که درمحصول باید مورد بررسی قراربگیرد

نامگذاری و مارک محصول

مارک گذاری تولدکننده

مارک گذاری خصوصی برای متقاضیان خرده فروش یاعمده فروش محصولات

استراتژیهای مارک گذاری

بسته بندی محصول

ضمانتنامه محصول

خدمات

فصل هشتم: کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان

مقدمه

جدیدترین قلمرو در بازاریابی

مفهوم جدید کیفیت

مفهوم جدید خدمت به مشتریان

راههایی برای افزودن ارزش با ارائه خدمات به مشتریان

اهمیت کیفیت محصول وارائه خدمات به مشتریان

تاثیرکیفیت محصول وارائه خدمات به مشتریان درآمیخته بازاریابی

تأثیرات کیفیت وخدمات برمحصول

تأثیرات کیفیت وخدمات برقیمت

تأثیرات کیفیت وخدمات برترفیع محصول

ارائه خدمات به مشتریان و متمایز بودن محصول

تأثیرات کیفیت وخدمات برتوزیع

نقش بخش بازاریابی در کیفیت محصول

برنامه ای برای ارائه خدمات به مشتریان

مرحله اول: انتظارات مشتریان را درک کنید

مرحله دوم: برای مشتریان اولویت برقرار نمایید

مرحله سوم: اهداف خدمت را تعریف کنید

مرحله چهارم: در تمام سطوح سازمان تعهد به ارائه خدمات را ایجاد نمایید

مرحله پنجم: انتظارات مطلوب در مشتریان ایجاد کنید

مرحله ششم: ساختاری بنیادی برای ارائه خدمات ایجاد نمایید

مرحله هفتم: کارکنان را پرورش دهید

مرحله هشتم: رضایت مشتریان را اندازه گیری کنید

مرحله نهم: در جستجوی شکایت کنندگان برآیید.

فصل نهم: تعیین قیمت

مقدمه

وابستگی متقابل قیمت، محصول، ترفیع وتوزیع

قیمت گذاری درانواع بازارهای مختلف

قیمت گذاری درحالت رقابت کامل

قیمت گذاری درحالت رقابت انحصاری

قیمت گذاری درحالت رقابت انحصاری چندجانبه

قیمت گذاری درحالت انحصارکامل

تجزیه وتحلیل رابطه بین قیمت وتقاضا

تأثیرعوامل نامربوط به قیمت برتقاضا

فرایند قیمت گذاری

تحلیل وضعیت بازار

تخمین تقاضا

کشش پذیری

ارزیابی تقاضا در بازار

تغییرات منحنی تقاضا

تحلیل رقابت

انواع حساسیت تقاضا

چهارگروه عمومی رقابت قیمت

شناسایی موانع و محدودیت های قیمت گذاری

تعیین هدفهای قیمت گذاری

تحلیل توانمندی سود

تعیین سطوح قیمت اولیه

روشهای قیمت گذاری مبتنی یرتقاضا

قیمت گذاری ارزشی

قیمت گذاری پرمایه وگران

قیمت گذاری نفوذی

تفاوت قیمت گذاری تشخصی با پرمایه

قیمت گذاری با اعداد خرده

قیمت گذاری گروهی و ردیفی

قیمت گذاری جمعی یا بسته ای

قیمت گذاری پس رو

روشهای قیمت گذاری مبتنی برقیمت تمام شده وسود

قیمت گذاری براساس منحنی تجربه

روشهای قیمت گذاری مبتنی بر رقابت

تعدیل ومدیریت قیمتها

انواع تخفیفها

فصل دهم: سیستم و مدیریت توزیع

تعریف توزیع

مدیریت کانال های توزیع

انواع واسطه ها

مراحل تصمیمات مهم در طراحی کانال های توزیع

مراحل طراحی کانال های توزیع

عوامل شناسایی کانال های مختلف

ارزیابی و گزینش کانالها

ارزیابی و گزینش کانالها

کانالهای اصلی توزیع

شبکه توزیع

خرده فروشها

عمده فروشها

دلالها و کارگزاران

اساس طبقه بندی واسطه های خرده فروش

انواع عمده فروشها

مهم ترین انواع کارگزاران

مدیریت توزیع فیزیکی

وظایف توزیع فیزیکی

فصل یازدهم: فعالیتهای ترفیعی وتشویقی

مقدمه

فرآیند ارتباطات

عوامل موثردرترکیب ترفیع

اجزای آمیخته ترفیع وتشویق

گامهای اصلی برنامه تبلیغات آگهیها

مشخص کردن هدف

تصمیمات درمورد بودجه اگهی

تصمیمات درموردپیام

تصمیمات درموردرسانه گروهی

ارزیابی عملیات آگهی دررسانه

پیشبردفروش

تصمیمات اصلی درامور پیشبرد فروش

ایجاد برنامه پیشبردفروش

اهداف روابط عمومی

مراحل تعیین زمان ونحوه استفاده ازروابط عمومی

فروش حضوری

مزیت فروش حضوری

انواع مشاغل فروش

فرآینداستراتژیک فروش حضوری

عوامل موثردرترکیب ترفیع

مراحلی که درانتخاب فروشندگان مهم است

سه گام اصلی درانتخاب نیروی فروش

روشهای متداول پرداخت دستمزد به نیروی فروش

فصل دوازدهم: انواع بازاریابی

مقدمه

انواع بازاریابی

بازاریابی خود(شخصی)

بازاریابی سازمان

بازاریابی مکان

بازاریابی ایده

بازاریابی خدماتی

ویژگی امورخدماتی

آمیخته بازاریابی خدمات

بازاریابی در سازمانهای غیرتجاری

اهمیت بازاریابی غیر تجاری

ایجاد برنامه استراتژیک برای بازاریابی غیرتجاری

تجزیه وتحلیل بازارهدف

برنامه ریزی محصول

تعیین قیمت

سیستم توزیع

برنامه های ترفیع فروش

اجرای برنامه های عملیاتی

فصل سیزدهم: بازاریابی بین المللی

مقدمه

اهمیت بازارهای جهانی

استراتژی همگانی یا ویژه

مراحل عمده تصمیم گیری دربازاریابی بین الملل

ارزیابی محیط بازاریابی بین المللی

سیستم بازرگانی بین المللی

وضعیت اقتصادی

وضعیت سیاسی-قانونی کشورها

وضعیت فرهنگی

تصمیم به فعالیت در سطح بین الملل

تصمیم در مورد انتخاب بازارها در سطح بین الملل

تصمیم در مورد چگونگی وارد شدن به بازار بین الملل

استراتژی صادرات

همکاری مشترک

سرمایه گذاری مستقیم

انواع صادرات

صادرات غیرمستقیم

صادرات مستقیم

انواع همکاری مشترک

همکاری مشترک از طریق واگذاری امتیازی خاص

قرارداد تولید

قرارداد همکاری در مدیریت

همکاری به صورت مالکیت مشترک

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


پاورپوینت ارزیابی خط مشی گذاری

دانلود پاورپوینت ارزیابی خط مشی گذاری در حجم 37 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل شامل ارزیابی خط مشی؛ سنجش اثرات خط مشی‌گذاری ، تعاریف ارزیابی خط مشی، کنترل اجرای خط مشی، انگیزه و معیار برای ارزیابی، انواع ارزیابی خط مشی، پژوهشهای تجربی و آزمایشی خط مشیع رویه‌های اساسی ارزیابی، ارزیابی برنامه یا خط مشی به وسیله سازمانهای غیر دولتی، ارزیابی من
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 1
فرمت فایل pptx
حجم فایل 104 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 37
پاورپوینت ارزیابی خط مشی گذاری

فروشنده فایل

کد کاربری 25199
کاربر

عنوان: پاورپوینت ارزیابی خط مشی گذاری

فرمت: پاورپوینت (PowerPoint) قابل ویرایش

تعداد اسلاید: 37 اسلاید

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " ارزیابی خط مشی گذاری" می باشد که در حجم 37 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

مقدمه

ارزیابی خط مشی؛ سنجش اثرات خط مشی‌گذاری

تعاریف ارزیابی خط مشی، کنترل اجرای خط مشی

انگیزه و معیار برای ارزیابی

انواع ارزیابی خط مشی

پژوهشهای تجربی و آزمایشی خط مشی

رویه‌های اساسی ارزیابی

ارزیابی برنامه یا خط مشی به وسیله سازمانهای غیر دولتی

ارزیابی منظم یا سیستماتیک برنامه یا خط مشی

چرخة ارزیابی خط مشی

ارزیابی خط مشی و یادگیری خط مشی

خاتمة برنامه به عنوان بخش نهایی فرآیند

عناصر مؤلفه‌های ارزیابی

مشکلات روش شناسی ارزیابی

علل شکست ارزیابی برنامه ها و خط مشی‌ها

نتیجه گیری

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.


پاورپوینت دولت الکترونیک

دانلود پاورپوینت دولت الکترونیک در حجم 39 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل شامل تعریف دولت الکترونیک، ویژگی‌های یک دولت الکترونیک، اهداف دولت الکترونیک، خدمات دولت الکترونیک، ساختار دولت الکترونیکی، استراتژی استقرار دولت الکترونیک، اجراء دولت الکترونیک در ایران، طرح تکفا، موانع گسترش دولت الکترونیک، موانع استقرار دولت الکترونیک، کاربردهای دول
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 1
فرمت فایل pptx
حجم فایل 2251 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 39
پاورپوینت دولت الکترونیک

فروشنده فایل

کد کاربری 25199
کاربر

عنوان: پاورپوینت دولت الکترونیک

فرمت: پاورپوینت (PowerPoint) قابل ویرایش

تعداد اسلاید: 39 اسلاید

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " دولت الکترونیک" می باشد که در حجم 39 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

تعریف دولت الکترونیک

ویژگی‌های یک دولت الکترونیک

اهداف دولت الکترونیک
خدمات دولت الکترونیک

ساختار دولت الکترونیکی

استراتژی استقرار دولت الکترونیک

اجراء دولت الکترونیک در ایران

طرح تکفا

موانع گسترش دولت الکترونیک

موانع استقرار دولت الکترونیک

کاربردهای دولت الکترونیک در ایران

دولت الکترونیک در سایر کشورها

جایگاه ایران در بین دیگر کشورها در زمینه دولت الکترونیک

طبقه بندی کشورها در بستر سازی الکترونیکی

نتیجه گیری

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.


پاورپوینت سلامت اداری و راهکار های تحقق آن

دانلود پاورپوینت سلامت اداری و راهکارهای تحقق آن در حجم 40 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل شامل سلامت اداری، سیاستهای کلی نظام اداری، عوامل موثر بر تحقق سلامت اداری، راههای افزایش سلامت اداری، ویژگی های نظام اداری سالم، گزارش سازمان شفافیت بین الملل
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 1
فرمت فایل pptx
حجم فایل 2214 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 40
پاورپوینت سلامت اداری و راهکارهای تحقق آن

فروشنده فایل

کد کاربری 25199
کاربر

عنوان: پاورپوینت سلامت اداری و راهکارهای تحقق آن

فرمت: پاورپوینت (PowerPoint) قابل ویرایش

تعداد اسلاید: 40 اسلاید

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " سلامت اداری و راهکارهای تحقق آن " می باشد که در حجم 40 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

چکیده

مقدمه

سلامت اداری

سیاستهای کلی نظام اداری

عوامل موثر بر تحقق سلامت اداری

راههای افزایش سلامت اداری

ویژگی های نظام اداری سالم

گزارش سازمان شفافیت بین الملل

منابع

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.


پاورپوینت اندیشه های مربوط به یادگیری

دانلود پاورپوینت اندیشه های مربوط به یادگیری در حجم 21 اسلاید همراه با توضیحات کامل شامل، شناخت‌شناسی و نظریه یادگیری، آغاز روانشناسی نوین، تاثیرات تاریخی بر نظریه یادگیری، نخستین مکتب‌های روانشناسی، اراده‌گرایی، ساخت‌گرایی، کارکرد گرایی، رفتار گرایی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 1
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1445 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21
پاورپوینت اندیشه های مربوط به یادگیری

فروشنده فایل

کد کاربری 25199
کاربر

عنوان: پاورپوینت اندیشه های مربوط به یادگیری

فرمت: پاورپوینت (PowerPoint) قابل ویرایش

تعداد اسلاید: 21 اسلاید

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " اندیشه های مربوط به یادگیری " می باشد که در حجم 21 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده است. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

شناخت‌شناسی و نظریه یادگیری

افلاطون

ارسطو

آغاز روانشناسی نوین

تاثیرات تاریخی بر نظریه یادگیری

نخستین مکتب‌های روانشناسی

اراده‌گرایی

ساخت‌گرایی

کارکرد گرایی

رفتار گرایی

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.