پرسشنامه استاندارد شهرت سازمانی

پرسشنامه استاندارد شهرت سازمانی فومبران و ونریل(2003) شامل 26گویه و هدف آن بررسی میزان اعتبار سازمان می باشد
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 11
فرمت فایل pdf
حجم فایل 79 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 7
پرسشنامه استاندارد شهرت سازمانی

فروشنده فایل

کد کاربری 25325
کاربر

در تحقیقات روابط عمومی معاصر، " شهرت" سازمانی، به عنوان مفهوم کانو نی و مهم برای نشان دادن ارزش روابط عمومی در یک سازمان پیشنهاد شده است. لذا از طرف ی دیگر، شهرت سازمانی به عنوان یکی از عوامل موثر بر و یژگی های رفتار ی کارکنان در سازما نهای مختلف نگریسته میشود(طالقانی و همکاران،1391).

مقیاس پرسشنامه

این پرسشنامه بر اساس مقیاس لیکرت (کاملا مخالفم،1؛ مخالفم،2؛ نه موافقم نه مخالف،3؛موافقم،4؛ کاملا موافقم؛5) می­باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.