مقاله مدیریت زمان در سازمانها

تحقیق مدیریت زمان در سازمانها ویژه رشته مدیریت
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 0
فرمت فایل doc
حجم فایل 8 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 10
مقاله مدیریت زمان در سازمانها

فروشنده فایل

کد کاربری 25253
کاربر

مقاله مدیریت زمان در سازمانها

این مقاله در 10 صفحه تهیه و تنظیم شده است .


بخشی از متن مقاله :

همان گونه که میدانیم موفقیت یعنی رسیدن به هدف در زمان معین. در زبان مدیریت به هر یک از خواست های انسان هدف گفته می شود و برای هر کدام نیز زمانی تعریف شده است.

اولین اصل مدیریت زمان داشتن هدف دقیق و روشن است . اصولا" هنگامی مدیریت زمان مطرح می شود که انسان خواسته ها و یا به زبان مدیریت هدف هایش را به طور دقیق روی کاغذ آورده باشد و تاریخ سر رسید آن نیز معین شده باشد.

دومین مورد داشتن اولویت برای هدف ها می باشد. اگر وظایفی بر عهده شماست از بین آنها چند نمونه دارای اولویت بیشتری هستند که شما باید آنها را انجام دهید اگر انسانی می خواهد از نظر مدیریت زمان موفق شود هیچگاه نباید کار های کم اهمیت را قبل از کارهای مهم انجام دهد. اگر بتوانید این اولویت ها را تشخیص دهید و طبق آن عمل نمائید حتما موفق می شوید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.