پاورپوینت تاریخچه آسانسورها (گذشته ، حال و آینده)

پاورپوینت تاریخچه آسانسورها (گذشته ، حال و آینده) شامل 45 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خ
دسته بندی عمران و ساختمان
بازدید ها 2
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1572 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 45
پاورپوینت تاریخچه آسانسورها (گذشته ، حال و آینده)

فروشنده فایل

کد کاربری 28
کاربر

پاورپوینت تاریخچه آسانسورها (گذشته ، حال و آینده)

پاورپوینت تاریخچه آسانسورها (گذشته ، حال و آینده) شامل 45 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.

مقدمه:

عمر بالابرها در جهان به بیش از چند هزار سال می رسد و اولین چرخ چاه خود نمونه ای از اولین بالابرها بوده است. البته گفته شده که مصریان باستان نیز به‌ وسیله بالابر در اهرام حرکت می‌کردند .
طبق شواهد تاریخی ، آسانسور از ابتدائی ترین ماشینهای ساخت بشر است تاریخچه پیدایش آسانسور به ۲۵۳سال قبل از میلاد مسیح بازمی‌گردد. ارشمیدس وسیله‌ای شبیه به آسانسور اختراع کرد که قابلیت حمل یک نفر را برای ارتفاعات نه‌چندان بلند داشت. این آسانسور دستی نمونه‌ای از تلاشهای اولیه بشر برای ساختن یک بالابر بود و پس از آن آسانسور حرکت تکاملی خود را به صورت مداوم پیموده است.

.

فهرست:

تاریخچه آسانسور در جهان
گذشته آسانسورها
آینده آسانسورها
سریعترین آسانسور جهان در بلندترین برج چین
انواع آسانسورها

.

عنوان: تاریخچه آسانسورها (گذشته ، حال و آینده)

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 45 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

۲۰۱۶-۱۲-۳۱_۱۶-۰۴-۲۵


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.