پاورپوینت آموزش ASP 3.0 برای مبتدیان

پاورپوینت آموزش ASP 30 برای مبتدیان دارای 23 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی کامپیوتر) با ظاهری زیبا ، متفاوت ، مفید، مختصر و قابل ویرایش می باشد قسمتی از متن را ببینید و در صورت تمایل خرید کنید
دسته بندی کامپیوتر
بازدید ها 4
فرمت فایل ppt
حجم فایل 27008 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 23
پاورپوینت آموزش ASP 3.0 برای مبتدیان

فروشنده فایل

کد کاربری 3413
کاربر

پاورپوینت آموزش ASP 3.0 برای مبتدیان

پاورپوینت آموزش ASP 3.0 برای مبتدیان دارای 23 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی کامپیوتر) با ظاهری زیبا ، متفاوت ، مفید، مختصر و قابل ویرایش می باشد قسمتی از متن را ببینید و در صورت تمایل خرید کنید.

همان طور که مستحضر هستید، صفحات وب به دو دسته ایستا (Static) و پویا (Dynamic) تقسیم می شوند. صفحات Static صفحاتی هستند که همواره ثابت بوده و تغییر پیدا نمی کنند. اما صفحات Dynamic، بر خلاف آنها، همواره به صورت دینامیکی در حال تغییر هستند. علاوه بر تقسیم بندی بالا، صفحات وب را به دو دسته صفحات سمت کاربر (Client Side) و سمت سرور (Server Side) نیز تقسیم می کنند. کد اصلی صفحات Server Side، از دید کاربران مخفی می ماند و کاربران به کد اصلی این گونه صفحات دسترسی ندارند. این صفحات بر روی سرور اجرا می شوند.

صفحات Client Side، صفحاتی هستند که بر روی کامپیوتر کاربر اجرا می شوند و در نتیجه، کاربر به کد اصلی دسترسی دارد. کدهای جاوااسکریپت از این گونه صفحات هستند. برای ایجاد نمودن صفحات دینامیکی، از تکنولوژیهای مختلفی نظیر ASP, PHP, ASP.NET, JSP و ... استفاده می کنند. ASP تکنولوژی است که توسط شرکت Microsoft ایجاد شده و می بایست بر روی سرور ویندوز (Windows) اجرا شود. ASP مخفف عبارت Active Server Pages به معنای صفحات فعال سرور می باشد.

در این درس مروری بر متغیرها و VBScript خواهیم داشت... + در نوشتن این آموزشها، از کتاب Sams Teach Yourself Active Server Pages 3.0 in 21 Days استفاده شده است. متغیرها متغیرها (Variables) را می توان همانند جعبه ای در نظر گرفت که محتوی یک مقدار می باشند. حال این مقدار می تواند یک عبارت رشته ای، یا یک عدد و یا یک مقدار درست (True) یا غلط (False) باشد. از متغیرها، می توان برای نگه داشتن اطلاعات ورودی که از کاربر گرفته شده است،

ppt: نوع فایل

سایز:26.3 MB

تعداد اسلاید:23


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.