پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعاتی

پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعاتی دارای 14اسلاید با ظاهری زیبا ، متفاوت ، مفید، مختصر و قابل ویرایش می باشد قسمتی از متن را ببینید و در صورت تمایل خرید کنید
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 1
فرمت فایل ppt
حجم فایل 230 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 14
پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعاتی

فروشنده فایل

کد کاربری 3413
کاربر

پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعاتی

پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعاتی دارای 14اسلاید با ظاهری زیبا ، متفاوت ، مفید، مختصر و قابل ویرایش می باشد قسمتی از متن را ببینید و در صورت تمایل خرید کنید.

فهرست :

مقدمه .

سیستم اطلاعات بازاریابی .

تعیین اطلاعات مورد نیاز .

تهیه اطلاعات .

تحقیقات بازاریابی.

فرایند تحقیقات بازاریاب.

جمع آوری اطلاعات از منابع .

تجزیه و تحلیل اطلاعات .

سیستم اطلاعات بازاریابی

شامل افراد،‌ تجهیزات و روش های جمع آوری ، طبقه بندی ، تجزیه و تحلیل ، ارزیابی و توزیع به موقع اطلاعات صحیح به تصمیم گیرندگاه بازاریابی است .

تعیین اطلاعات مورد نیاز

یک سیستم اطلاعات بازاریابی خوب ، سیستمی است که بین اطلاعات مورد نیاز مدیران از یک سو و اطلاعاتی که فراهم کردن آن عملاً ممکن است ، از سوی دیگر تعامل برقرار کند .

تهیه اطلاعات :

منابع‌ داخلی : اکثر مدیران بازاریابی باری تصمیم گیریهای خود از اطلاعات منابع داخلی و گزارشها استفاده می کنند.

اطلاعات و اخبار بازاریابی : به اطلاعات روزانه دربازه تحولات و تغییرات محیط بازاریابی ، اطلاعات و اخبار بازاریابی می گویند .

تحقیقات بازاریابی : عامل ارتباط دهنده مصرف کننده .

مشتری و جامعه از طریق اطلاعات به بازاریاب .

فرآیند تحقیقات بازاریابی :

تعریف مشکل و تعیین اهداف تحقیق :

اغلب دشوارترین مرحله فرآیند تحقیقات بازاریابی محسوب می شود ، شرح مشکل و اهداف تحقیق ، راهنمای فرآیندهای کامل تحقیقات است .

تهیه طرح تحقیق :

مستلزم تعیین اطلاعات مورد نیاز ، تهیه یک طرح جمع آوری کارآمد اطلاعات و ارائه طرح به مدیریت بازاریابی است .

1- تعیین نیاز های اطلاعاتی ویژه

2- جمع آوری اطلاعات ثانویه

3- جمع آوری اطلاعات ازمنابع

ppt: نوع فایل

سایز:230 KB

تعداد اسلاید:14


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.