دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 11 |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 79 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 7 |
در تحقیقات روابط عمومی معاصر، " شهرت" سازمانی، به عنوان مفهوم کانو نی و مهم برای نشان دادن ارزش روابط عمومی در یک سازمان پیشنهاد شده است. لذا از طرف ی دیگر، شهرت سازمانی به عنوان یکی از عوامل موثر بر و یژگی های رفتار ی کارکنان در سازما نهای مختلف نگریسته میشود(طالقانی و همکاران،1391).
مقیاس پرسشنامه
این پرسشنامه بر اساس مقیاس لیکرت (کاملا مخالفم،1؛ مخالفم،2؛ نه موافقم نه مخالف،3؛موافقم،4؛ کاملا موافقم؛5) میباشد.