پاورپوینت مسأله مجموع زیرمجموعه ها

پاورپوینت مسأله مجموع زیرمجموعه ها دارای 10اسلاید با ظاهری زیبا ، متفاوت ، مفید، مختصر و قابل ویرایش می باشد قسمتی از متن را ببینید و در صورت تمایل خرید کنید
دسته بندی علوم پایه
بازدید ها 1
فرمت فایل ppt
حجم فایل 17 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 10
پاورپوینت مسأله مجموع زیرمجموعه ها

فروشنده فایل

کد کاربری 3413
کاربر

پاورپوینت مسأله مجموع زیرمجموعه ها

پاورپوینت مسأله مجموع زیرمجموعه ها دارای 10اسلاید با ظاهری زیبا ، متفاوت ، مفید، مختصر و قابل ویرایش می باشد قسمتی از متن را ببینید و در صورت تمایل خرید کنید.

n عدد صحیح مثبت wi و یک عدد صحیح مثبت M وجود دارد. هدف یافتن تمام زیرمجموعه های اعداد صحیح است به طوری که مجموع آنها M باشد.

مثال:

n=5, M=21, w=(11,5,6,16,10)

5+6+10=21, 5+16=21, 10+11=21

حل با استفاده از روش ایجاد درخت فضای حالت

حل مسأله

برای تعیین گره های وعده گاه اعداد را به صورت غیرنزولی مرتب می کنیم.

در سطح i ام , wi+1 کمترین وزن باقی مانده را دارد.

اگر weight مجموع اعداد تا گره سطح i باشد:

weight+ wi+1 >M  ام غیر وعده گاه i گره

اگر total مجموع اعداد باقی مانده باشد:

weight+ total >M  ام غیر وعده گاه i گره

اگر weight=M آنگاه یک جواب در آن گره به دست آمده و باید به عقب برگشت و مسیر جدید را شروع کرد.

آرایه include[1..n] : در صورتی که عدد iام انتخاب شود include[i]=“yes” در غیر اینصورت include[i]=“no”

الگوریتم مجموع زیرمجموعه ها

void sos(int i, int weight, int total)

{ if (promising(i))

if (weight = = M)

cout<

else

{ include[i+1]=“yes”;

sos(i+1,weight+w[i+1],total-w[i+1]);

include[i+1]=“no”;

sos(i+1,weight,total-w[i+1]);

}

} total= w[j], sos(0,0,total) فراخوانی اولیه

int promising (int i)

{

return(weight+total>=M) && (weight= =M || weight+w[i+1]<=M);

روش حل

گره شروع در سطح صفر درخت

در سطح یک همه گره ها به جز گره شروع

در سطح n-1 همه گره ها به جز سطوح قبل

نکات:

i امین گره همجوار گره i-1 ام باشد

n-1 امین گره مجاور گره صفر (شروع) باشد.

i امین گره نباید برابر با i-1 گره قبل باشد.

آرایه vindex[0..n-1] از شاخص های گره ها مسیر را نگهداری می کند

تعداد گره های درخت فضای حالت:

1 + (n-1) + (n-1)2+… +(n-1)n-1=

ppt: نوع فایل

سایز: 17.1 KB

تعداد اسلاید:10


پاورپوینت مسأله کوله پشتی 1-0 با روش backtracking

پاورپوینت مسأله کوله پشتی 10 با روش backtracking دارای 7 اسلاید با ظاهری زیبا ، متفاوت ، مفید، مختصر و قابل ویرایش می باشد قسمتی از متن را ببینید و در صورت تمایل خرید کنید
دسته بندی علوم پایه
بازدید ها 1
فرمت فایل ppt
حجم فایل 18 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 7
پاورپوینت مسأله کوله پشتی 1-0 با روش backtracking

فروشنده فایل

کد کاربری 3413
کاربر

پاورپوینت مسأله کوله پشتی 1-0 با روش backtracking

پاورپوینت مسأله کوله پشتی 1-0 با روش backtracking دارای 7 اسلاید با ظاهری زیبا ، متفاوت ، مفید، مختصر و قابل ویرایش می باشد قسمتی از متن را ببینید و در صورت تمایل خرید کنید.

حل مسأله با استفاده از درخت فضای حالت

تا پایان جستجو امکان فهمیدن این که آیا یک گره جواب است یا خیر وجود ندارد.

باید بهینه سازی را درنظر داشت. اگر مجموع ارزش گره ها بیشتر از بهترین جوابی باشد که تا کنون به دست آورده ایم, مقدار بهترین جواب را به مقدار جدید تغییر می دهیم.

فرض: weight: مجموع وزن کالاهایی که تاکنون به گره ای اضافه شده اند.

profit : مجموع ارزش کالاهایی که تا گرعه جاری به حساب آمده اند.

bound: یک حد بالا برای ارزشی که می توانیم با بسط گره به آن برسیم.

totweight: حداکثر وزن کالاهای قابل انتخاب

maxprofit: مقدار ارزش بهترین جوابی که تا کنون پیدا شده.

کالاها را به صورت غیرنزولی بر اساس مقادیر pi / wi مرتب می کنیم.

گره سطح k : گرهی که موجب تجاوز مجموع وزن از مرز M می شود.

در سطح i پیش بینی از حداکثر ارزش قابل دستیابی, برابر با مجموع ارزش به دست آمده به علاوه ارزش کالاهای باقی مانده تا سطح k-1 به علاوه مقدار قابل انتخاب از کالای k ام (با فرض این که بتوان بخشی از آن را انتخاب کرد) می باشد.

bound ≤ maxprofit : گره غیر وعده گاه است.

الگوریتم مسأله کوله پشتی با روش backtracking

void knapsack(int i, int profit, int weight)

{ if weight <= M && profit > maxprofit)

{ maxprofit=profit;

numbest=i;

bestset=include;

}

if (promising (i))

{ include[i+1]=“yes”;

knapsack(i+1, profit+p[i+1],weight+w[i+1]);

include[i+1]=“no”;

knapsack(i+1, profit,weight);

}

ppt: نوع فایل

سایز:18.8 KB

تعداد اسلاید:7


بتن خود تراکم و آزمایشات آن

این پروژه درمورد بتن خود تراکم و آزمایشات آن در 60 صفحه و در قالب ورد می باشد
دسته بندی عمران و ساختمان
بازدید ها 0
فرمت فایل docx
حجم فایل 129 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 60
بتن خود تراکم و آزمایشات آن

فروشنده فایل

کد کاربری 3336
کاربر

تعریف بتن خودتراکم
طبق تعریف انجمن بتن ایالات متحده بتن خودتراکم «بتنی با کارایی زیاد و عدم جداشدگی است که می‌تواند در محل مورد نظر ریخته شده، فضای قالب را پر کند و اطراف آرماتورها را بدون نیاز به تراکم مکانیکی فرا بگیرد». بطور کلی بتن خودتراکم با مصالح بتن معمولی ساخته می‌شود و در برخی موارد برای ساخت آن علاوه بر مقادیر نسبتاً زیاد فوق روان‌کننده، از افزودنی لزجت دهنده نیز استفاده می‌شود
تاریخچه
از آغاز گسترش کاربرد بتن مسلح، مشکلات اجرایی ناشی از کاربرد مخلوط‌های خشک موجب گرایش به مخلوط‌های مرطوب تر با روانی بیشتر مخصوصاً در میان متولیان اجرای سازه‌های بتنی شده بود ولی از آنجا که افزایش روانی در گرو استفاده از آب بیشتر در مخلوط بتن بود و از طرفی تأثیر افزایش میزان آب به سیمان بر کاهش مقاومت و دوام بتن شناسایی شده بود، این سؤال برای متخصصان بتن ایجاد شده بود که چگونه می‌توان بدون تأثیر منفی بر خواص بتن در جهت سهولت اجرای سازه‌های بتنی، روانی مخلوط را افزایش داد. با گذشت زمان و پیدایش روان‌کننده‌ها و فوق روان‌کننده‌ها به عنوان نوع جدیدی از افزودنی‌ها، بسیاری از مشکلات اجرایی بتن که ناشی از استفاده از بتن‌های با کیفیت خوب ولی کارایی کم بود از میان برداشته شد. با این حال دست‌یابی به بتن با قابلیت خودتراکمی بدون افت در مقاومت و دوام بتن و عدم ایجاد انسداد و جداشدگی، سالها به عنوان یک هدف دست نیافتنی برای دست اندرکاران صنعت بتن در کشورهای مختلف قلمداد می‌شده است. این مسایل باعث توجه محققین به خواص کارایی و رئولوژی بتن گردید. نهایتاً در اوایل دهه هشتاد میلادی به دنبال کاهش نیروی کار ماهر در صنعت ساخت و ساز ژاپن و نیز تراکم نامناسب بتن ناشی از افزایش حجم آرماتورهای مصرفی که باعث کاهش کیفیت کارهای اجرایی انجام گرفته شده بود، این موضوع برای چندین سال مورد بحث و بررسی قرار گرفت تا اینکه نظریه بتن خودتراکم، بتنی که بتواند تحت وزن خود و بدون نیاز به لرزاندن متراکم شده و تمام زوایای قالب را پر کند، به عنوان راه حلی توسط Okamura در سال ۱۹۸۶ مطرح شد. لازمهٔ تحقیق بر روی بتن خودتراکم مطالعهٔ عمیق کارایی بتن بود که توسط Ozawa و Maekawa در دانشگاه توکیو صورت گرفت. مدل اولیه بتن خودتراکم در سال ۱۹۸۸ تکمیل شد و در همین سال این نوع بتن برای اولین بار در کارگاه ساخته شد و نتایج قابل قبولی را از نظر خواص فیزیکی و مکانیکی ارائه داد. تحقیقات در زمینهٔ بتن خودتراکم در اروپا و آمریکا در مقایسه با ژاپن دیرتر آغاز گردید. لیکن امروزه بتن خودتراکم همزمان با کشور ژاپن در مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی کشورهای اروپایی، کانادا، آمریکا و نیز آسیا موضوع بحث، بررسی و اجرای سازه‌های بتنی است. در پی استفاده گسترده از بتن خودتراکم در ژاپن، مراکز علمی و پژوهشی در دنیا بر آن شدند تا این تجربیات را بصورت مدون و استاندارد درآورند. می‌توان گفت منسجم‌ترین تلاش در این زمینه توسط مؤسسه اروپایی EFNARC در سال ۲۰۰۲ با انتشار راهنمای بتن خودتراکم به ثمر نشست. در سال ۲۰۰۵ میلادی نیز این مؤسسه به همراه چهار مؤسسهٔ دیگر تجربیات عملی در بتن خودتراکم را تحت عنوان «راهنمای اروپایی بتن خودتراکم، ویژگی‌ها، تولید و استفاده» گردآوری و منتشر نمودند. در ایران نیز آشنایی با این بتن از اوایل دههٔ ۷۰ آغاز شد و با گذشت زمان و پس از انجام مطالعاتی در دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی کشور، این نوع بتن در چندین پروژهٔ خاص بکار گرفته شد
ویژگی‌های بتن خودتراکم
شروع تست L
اتمام تست L
شروع تست U
اتمام تست U
خواص بتن تازه در بتن‌های خودتراکم از حساسیت بیشتری نسبت به انواع دیگر برخوردار است زیرا مزایای این بتن غالباً از خواص آن در حالت تازه ناشی می‌گردد و به همین دلیل نیز آزمایش‌های خاصی برای ارزیابی رفتار بتن خودتراکم تازه بکار گرفته می‌شود. بتن خودتراکم در حالت تازه عموماً با سه ویژگی زیر شناخته می‌شود:
قابلیت پرکردن
قابلیت عبور
مقاومت در برابر جداشدگی (پایداری)
باید توجه داشت که یک مخلوط بتن فقط هنگامی می‌تواند در طبقه‌بندی بتن خودتراکم قرار گیرد که الزامات مربوط به هر سه ویژگی را دارا باشد. به عبارت دیگر این سه ویژگی کارایی بتن خودتراکم را توصیف می‌کنند. طبق تعریف، کارایی بتن نشانگر سهولت اختلاط، جای‌دهی، تراکم و پرداخت سطح بتن تازه است. این ویژگی در بتن خودتراکم توسط آزمایش‌های ویژه‌ای مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. قابلیت پرکردن (جریان در حالت آزاد) توانایی بتن خودتراکم برای جریان و پرکردن همهٔ فضاهای داخل قالب، تحت وزن خود را نشان می‌دهد. این ویژگی هنگام انتخاب روش بتن ریزی و نیز تعیین فاصلهٔ مجاز بین نقاط بتن ریزی اهمیت خاصی می‌یابد. قابلیت عبور (جریان در حالت محبوس) به توانایی بتن برای عبور از موانع مختلف و فضاهای باریک در قالب، بدون وقوع انسداد جریان (اصطلاحاً بلوکه شدن) اشاره دارد. بلوکه شدن در نتیجهٔ جداشدگی موضعی سنگدانه‌ها در مجاورت موانع رخ می‌دهد و منجر به توقف جریان در غیاب تراکم دینامیکی می‌گردد. بتن خودتراکم هنگامی می‌تواند ظرفیت پرکنندگی زیادی داشته باشد که حد مناسبی از قابلیت عبور و قابلیت پرکنندگی را به صورت همزمان داشته باشد تا بتواند یک مقطع خاص را فقط تحت نیروی ثقل پر کند. پایداری بتن تازه به توانایی آن برای حفظ توزیع همگن اجزای مختلف در حین جریان و گیرش گفته می‌شود. برای بتن خودتراکم دو نوع ویژگی پایداری حائز اهمیت هستند: پایداری دینامیکی و استاتیکی. پایداری دینامیکی، مقاومت بتن در برابر جداشدگی اجزا حین جای دهی در قالب می‌باشد. هنگامی که شرایط آرماتوربندی به‌گونه‌ای باشد که نیازمند عبور بتن از فضاهای کوچک باشد، بتن خودتراکم مذکور باید پایداری دینامیکی کافی داشته باشد. پایداری استاتیکی نشانگر مقاومت بتن در برابر آب انداختگی، جداشدگی و نشست سطحی بعد از بتن ریزی و در حالی که بتن هنوز در حالت خمیری است، می‌باشد. در اغلب موارد، افزودنی اصلاح کنندهٔ لزجت و یا مقدار مواد پودری زیاد برای بهبود پایداری بتن تازه استفاده می‌شود. افزودنی اصلاح کنندهٔ لزجت برای بهبود رئولوژی مصالح سیمانی در حالت خمیری و کاهش خطر جداشدگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخلاف بتن معمولی، حادترین نوع جداشدگی در بتن خودتراکم هنگامی رخ می‌دهد که عملیات بتن ریزی انجام شده است و مخلوط بتنی در حالت سکون قرار دارد. در واقع در صورتی که مخلوط بتن از پایداری کافی برخوردار نباشد، سنگدانه‌های درشت تمایل به ته‌نشینی در ملات پیدا می‌کنند و حاصل کار بتن ناهمگن با خواص نامطلوب خواهد بود
مزایای بتن خودتراکم
کاربرد صحیح بتن خودتراکم می‌تواند تأثیرات مثبت فراوانی بر روند ساخت سازه‌های بتنی داشته باشد. «افزایش بهره‌وری» یکی از موارد مهمی است که با استفاده از بتن خودتراکم می‌توان به آن دست پیدا کرد. باید توجه داشت که در کنار تلاش برای کاهش هزینه‌ها، افزایش بهره‌وری در امر بتن ریزی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این مسئله برای تمام رده‌های کاربرد، از پروژه‌های معمولی تا پیچیده‌ترین سازه‌ها، صادق است. مسئله بتن ریزی و تراکم در قسمت‌هایی از سازه که در آن‌ها بتن با مقاومت متوسط و مخصوصاً بتن پرمقاومت استفاده می‌شود، دارای اهمیت بیشتری است. به‌عنوان نمونه در اجزایی مانند دیوار برشی و ستون که معمولاً دارای تراکم زیاد آرماتور و ابعاد کوچک مقطع بتن ریزی می‌باشند، تراکم ناکافی ناشی از فاصلهٔ کم آرماتورها می‌تواند منجر به پیدایش نقاط ضعف در عضو بتنی شود. حذف کامل عملیات تراکم با به‌کارگیری بتن خودتراکم، باعث افزایش سرعت کار و کاهش هزینه‌ها می‌شود که نتیجهٔ آن افزایش بهره‌وری است. افزایش سرعت بتن ریزی نه تنها از منظر کاهش هزینه‌ها، بلکه از بُعد کاهش کل زمان ساخت حائز اهمیت است. بر این اساس، به‌کارگیری بتن خودتراکم می‌تواند از طریق کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری نقش کلیدی در ارتقای جایگاه صنعت بتن در عرصهٔ ساخت‌وساز داشته باشد. استفاده از بتن خودتراکم افزایش بهره‌وری را در حمل‌ونقل و بتن‌ریزی، علاوه بر فرایند تراکم، ممکن می‌سازد. رفتار شبه مایعِ بتن خودتراکم تازه سبب می‌شود بتوان روش‌های جدیدی را برای پمپ کردن بتن و هدایت آن به درون قالب بکار گرفت؛ مسئله‌ای که باعث پیدایش روش‌های نوین بتن ریزی شده است که نمونه‌های موفقی از به‌کارگیری آن‌ها در کشور ژاپن موجود است. با حذف نیاز به تراکم خارجی و وجود قابلیت جریان، درجهٔ بالاتری از اتوماسیون و صنعتی سازی در ساخت سازه‌های بتنی دست یافتنی است. این مسئله منجر به تحول سامانه‌های تولید (مخصوصاً در صنعت پیش ساختگی) و در نهایت افزایش بیش از پیش بهره‌وری در روند ساخت‌وساز می‌گردد. «افزایش همگنی» یکی دیگر از مزایای مهم استفاده از بتن خودتراکم می‌باشد. در واقع یکی از نگرانی‌های اصلی که موجب پیدایش بتن خودتراکم شد، کاهش دوام بتن به دلیل ناهمگنی اعضای بتنی بود. در بسیاری از سازه‌ها نیاز به بهبود عملکرد سازه‌ای و متعاقباً افزایش حجم آرماتور مصرفی در بتن، باعث ایجاد مشکلاتی در روند عملیات بتن‌ریزی و تراکم می‌شود که نتیجهٔ امر، تراکم ناکافی و ناهمگنی بتن خواهد بود. حتی در سازه‌های معمولی و در حجم کم آرماتور نیز استفاده از نیروی انسانی آموزش ندیده و عدم اعمال نظارت دقیق بر روند تراکم بتن باعث بروز این مشکلات می‌شود؛ بنابراین بهبود کیفیت عضو بتنی با تراکم زیاد آرماتور از طریق به‌کارگیری بتنی که خود انجام عملیات تراکم را تضمین نماید و با برخورداری از خصوصیت «پایداری» همگنی را در قسمت‌های مختلف فراهم کند، یک هدف مهم از تولید و به‌کارگیری بتن خودتراکم می‌باشد. علاوه بر موارد مطرح شده، بتن خودتراکم مزایای دیگری را نیز در اختیار سازندگان قرار می‌دهد. به‌طور خلاصه موارد زیر را می‌توان به‌عنوان مزایای اصلی استفاده از این نوع بتن ذکر نمود: ۱- افزایش سرعت اجرای سازه‌های بتنی و تسریع پیشرفت کار ۲- بهبود کیفیت ساخت - به دلیل اطمینان از تراکم کافی در مناطق با تراکم زیاد آرماتور ۳- کاهش آلودگی صوتی و توجه بیشتر به مسائل ایمنی و زیست‌محیطی در محیط کار- با توجه به حجم زیاد صدا ناشی از عملیات تراکم حین بتن‌ریزی و نیز در نظر گرفتن خطر ابتلای کارگران به سندروم انگشت سفید ۴- صر
بتن خود تراکم و آزمایشات آن
تعریف بتن خودتراکم
طبق تعریف انجمن بتن ایالات متحده بتن خودتراکم «بتنی با کارایی زیاد و عدم جداشدگی است که می‌تواند در محل مورد نظر ریخته شده، فضای قالب را پر کند و اطراف آرماتورها را بدون نیاز به تراکم مکانیکی فرا بگیرد». بطور کلی بتن خودتراکم با مصالح بتن معمولی ساخته می‌شود و در برخی موارد برای ساخت آن علاوه بر مقادیر نسبتاً زیاد فوق روان‌کننده، از افزودنی لزجت دهنده نیز استفاده می‌شود
تاریخچه
از آغاز گسترش کاربرد بتن مسلح، مشکلات اجرایی ناشی از کاربرد مخلوط‌های خشک موجب گرایش به مخلوط‌های مرطوب تر با روانی بیشتر مخصوصاً در میان متولیان اجرای سازه‌های بتنی شده بود ولی از آنجا که افزایش روانی در گرو استفاده از آب بیشتر در مخلوط بتن بود و از طرفی تأثیر افزایش میزان آب به سیمان بر کاهش مقاومت و دوام بتن شناسایی شده بود، این سؤال برای متخصصان بتن ایجاد شده بود که چگونه می‌توان بدون تأثیر منفی بر خواص بتن در جهت سهولت اجرای سازه‌های بتنی، روانی مخلوط را افزایش داد. با گذشت زمان و پیدایش روان‌کننده‌ها و فوق روان‌کننده‌ها به عنوان نوع جدیدی از افزودنی‌ها، بسیاری از مشکلات اجرایی بتن که ناشی از استفاده از بتن‌های با کیفیت خوب ولی کارایی کم بود از میان برداشته شد. با این حال دست‌یابی به بتن با قابلیت خودتراکمی بدون افت در مقاومت و دوام بتن و عدم ایجاد انسداد و جداشدگی، سالها به عنوان یک هدف دست نیافتنی برای دست اندرکاران صنعت بتن در کشورهای مختلف قلمداد می‌شده است. این مسایل باعث توجه محققین به خواص کارایی و رئولوژی بتن گردید. نهایتاً در اوایل دهه هشتاد میلادی به دنبال کاهش نیروی کار ماهر در صنعت ساخت و ساز ژاپن و نیز تراکم نامناسب بتن ناشی از افزایش حجم آرماتورهای مصرفی که باعث کاهش کیفیت کارهای اجرایی انجام گرفته شده بود، این موضوع برای چندین سال مورد بحث و بررسی قرار گرفت تا اینکه نظریه بتن خودتراکم، بتنی که بتواند تحت وزن خود و بدون نیاز به لرزاندن متراکم شده و تمام زوایای قالب را پر کند، به عنوان راه حلی توسط Okamura در سال ۱۹۸۶ مطرح شد. لازمهٔ تحقیق بر روی بتن خودتراکم مطالعهٔ عمیق کارایی بتن بود که توسط Ozawa و Maekawa در دانشگاه توکیو صورت گرفت. مدل اولیه بتن خودتراکم در سال ۱۹۸۸ تکمیل شد و در همین سال این نوع بتن برای اولین بار در کارگاه ساخته شد و نتایج قابل قبولی را از نظر خواص فیزیکی و مکانیکی ارائه داد. تحقیقات در زمینهٔ بتن خودتراکم در اروپا و آمریکا در مقایسه با ژاپن دیرتر آغاز گردید. لیکن امروزه بتن خودتراکم همزمان با کشور ژاپن در مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی کشورهای اروپایی، کانادا، آمریکا و نیز آسیا موضوع بحث، بررسی و اجرای سازه‌های بتنی است. در پی استفاده گسترده از بتن خودتراکم در ژاپن، مراکز علمی و پژوهشی در دنیا بر آن شدند تا این تجربیات را بصورت مدون و استاندارد درآورند. می‌توان گفت منسجم‌ترین تلاش در این زمینه توسط مؤسسه اروپایی EFNARC در سال ۲۰۰۲ با انتشار راهنمای بتن خودتراکم به ثمر نشست. در سال ۲۰۰۵ میلادی نیز این مؤسسه به همراه چهار مؤسسهٔ دیگر تجربیات عملی در بتن خودتراکم را تحت عنوان «راهنمای اروپایی بتن خودتراکم، ویژگی‌ها، تولید و استفاده» گردآوری و منتشر نمودند. در ایران نیز آشنایی با این بتن از اوایل دههٔ ۷۰ آغاز شد و با گذشت زمان و پس از انجام مطالعاتی در دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی کشور، این نوع بتن در چندین پروژهٔ خاص بکار گرفته شد
ویژگی‌های بتن خودتراکم

شروع تست L

اتمام تست L

شروع تست U

اتمام تست U
خواص بتن تازه در بتن‌های خودتراکم از حساسیت بیشتری نسبت به انواع دیگر برخوردار است زیرا مزایای این بتن غالباً از خواص آن در حالت تازه ناشی می‌گردد و به همین دلیل نیز آزمایش‌های خاصی برای ارزیابی رفتار بتن خودتراکم تازه بکار گرفته می‌شود. بتن خودتراکم در حالت تازه عموماً با سه ویژگی زیر شناخته می‌شود:
قابلیت پرکردنقابلیت عبورمقاومت در برابر جداشدگی (پایداری)باید توجه داشت که یک مخلوط بتن فقط هنگامی می‌تواند در طبقه‌بندی بتن خودتراکم قرار گیرد که الزامات مربوط به هر سه ویژگی را دارا باشد. به عبارت دیگر این سه ویژگی کارایی بتن خودتراکم را توصیف می‌کنند. طبق تعریف، کارایی بتن نشانگر سهولت اختلاط، جای‌دهی، تراکم و پرداخت سطح بتن تازه است. این ویژگی در بتن خودتراکم توسط آزمایش‌های ویژه‌ای مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. قابلیت پرکردن (جریان در حالت آزاد) توانایی بتن خودتراکم برای جریان و پرکردن همهٔ فضاهای داخل قالب، تحت وزن خود را نشان می‌دهد. این ویژگی هنگام انتخاب روش بتن ریزی و نیز تعیین فاصلهٔ مجاز بین نقاط بتن ریزی اهمیت خاصی می‌یابد. قابلیت عبور (جریان در حالت محبوس) به توانایی بتن برای عبور از موانع مختلف و فضاهای باریک در قالب، بدون وقوع انسداد جریان (اصطلاحاً بلوکه شدن) اشاره دارد. بلوکه شدن در نتیجهٔ جداشدگی موضعی سنگدانه‌ها در مجاورت موانع رخ می‌دهد و منجر به توقف جریان در غیاب تراکم دینامیکی می‌گردد. بتن خودتراکم هنگامی می‌تواند ظرفیت پرکنندگی زیادی داشته باشد که حد مناسبی از قابلیت عبور و قابلیت پرکنندگی را به صورت همزمان داشته باشد تا بتواند یک مقطع خاص را فقط تحت نیروی ثقل پر کند. پایداری بتن تازه به توانایی آن برای حفظ توزیع همگن اجزای مختلف در حین جریان و گیرش گفته می‌شود. برای بتن خودتراکم دو نوع ویژگی پایداری حائز اهمیت هستند: پایداری دینامیکی و استاتیکی. پایداری دینامیکی، مقاومت بتن در برابر جداشدگی اجزا حین جای دهی در قالب می‌باشد. هنگامی که شرایط آرماتوربندی به‌گونه‌ای باشد که نیازمند عبور بتن از فضاهای کوچک باشد، بتن خودتراکم مذکور باید پایداری دینامیکی کافی داشته باشد. پایداری استاتیکی نشانگر مقاومت بتن در برابر آب انداختگی، جداشدگی و نشست سطحی بعد از بتن ریزی و در حالی که بتن هنوز در حالت خمیری است، می‌باشد. در اغلب موارد، افزودنی اصلاح کنندهٔ لزجت و یا مقدار مواد پودری زیاد برای بهبود پایداری بتن تازه استفاده می‌شود. افزودنی اصلاح کنندهٔ لزجت برای بهبود رئولوژی مصالح سیمانی در حالت خمیری و کاهش خطر جداشدگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخلاف بتن معمولی، حادترین نوع جداشدگی در بتن خودتراکم هنگامی رخ می‌دهد که عملیات بتن ریزی انجام شده است و مخلوط بتنی در حالت سکون قرار دارد. در واقع در صورتی که مخلوط بتن از پایداری کافی برخوردار نباشد، سنگدانه‌های درشت تمایل به ته‌نشینی در ملات پیدا می‌کنند و حاصل کار بتن ناهمگن با خواص نامطلوب خواهد بود
مزایای بتن خودتراکم
کاربرد صحیح بتن خودتراکم می‌تواند تأثیرات مثبت فراوانی بر روند ساخت سازه‌های بتنی داشته باشد. «افزایش بهره‌وری» یکی از موارد مهمی است که با استفاده از بتن خودتراکم می‌توان به آن دست پیدا کرد. باید توجه داشت که در کنار تلاش برای کاهش هزینه‌ها، افزایش بهره‌وری در امر بتن ریزی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این مسئله برای تمام رده‌های کاربرد، از پروژه‌های معمولی تا پیچیده‌ترین سازه‌ها، صادق است. مسئله بتن ریزی و تراکم در قسمت‌هایی از سازه که در آن‌ها بتن با مقاومت متوسط و مخصوصاً بتن پرمقاومت استفاده می‌شود، دارای اهمیت بیشتری است. به‌عنوان نمونه در اجزایی مانند دیوار برشی و ستون که معمولاً دارای تراکم زیاد آرماتور و ابعاد کوچک مقطع بتن ریزی می‌باشند، تراکم ناکافی ناشی از فاصلهٔ کم آرماتورها می‌تواند منجر به پیدایش نقاط ضعف در عضو بتنی شود. حذف کامل عملیات تراکم با به‌کارگیری بتن خودتراکم، باعث افزایش سرعت کار و کاهش هزینه‌ها می‌شود که نتیجهٔ آن افزایش بهره‌وری است. افزایش سرعت بتن ریزی نه تنها از منظر کاهش هزینه‌ها، بلکه از بُعد کاهش کل زمان ساخت حائز اهمیت است. بر این اساس، به‌کارگیری بتن خودتراکم می‌تواند از طریق کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری نقش کلیدی در ارتقای جایگاه صنعت بتن در عرصهٔ ساخت‌وساز داشته باشد. استفاده از بتن خودتراکم افزایش بهره‌وری را در حمل‌ونقل و بتن‌ریزی، علاوه بر فرایند تراکم، ممکن می‌سازد. رفتار شبه مایعِ بتن خودتراکم تازه سبب می‌شود بتوان روش‌های جدیدی را برای پمپ کردن بتن و هدایت آن به درون قالب بکار گرفت؛ مسئله‌ای که باعث پیدایش روش‌های نوین بتن ریزی شده است که نمونه‌های موفقی از به‌کارگیری آن‌ها در کشور ژاپن موجود است. با حذف نیاز به تراکم خارجی و وجود قابلیت جریان، درجهٔ بالاتری از اتوماسیون و صنعتی سازی در ساخت سازه‌های بتنی دست یافتنی است. این مسئله منجر به تحول سامانه‌های تولید (مخصوصاً در صنعت پیش ساختگی) و در نهایت افزایش بیش از پیش بهره‌وری در روند ساخت‌وساز می‌گردد. «افزایش همگنی» یکی دیگر از مزایای مهم استفاده از بتن خودتراکم می‌باشد. در واقع یکی از نگرانی‌های اصلی که موجب پیدایش بتن خودتراکم شد، کاهش دوام بتن به دلیل ناهمگنی اعضای بتنی بود. در بسیاری از سازه‌ها نیاز به بهبود عملکرد سازه‌ای و متعاقباً افزایش حجم آرماتور مصرفی در بتن، باعث ایجاد مشکلاتی در روند عملیات بتن‌ریزی و تراکم می‌شود که نتیجهٔ امر، تراکم ناکافی و ناهمگنی بتن خواهد بود. حتی در سازه‌های معمولی و در حجم کم آرماتور نیز استفاده از نیروی انسانی آموزش ندیده و عدم اعمال نظارت دقیق بر روند تراکم بتن باعث بروز این مشکلات می‌شود؛ بنابراین بهبود کیفیت عضو بتنی با تراکم زیاد آرماتور از طریق به‌کارگیری بتنی که خود انجام عملیات تراکم را تضمین نماید و با برخورداری از خصوصیت «پایداری» همگنی را در قسمت‌های مختلف فراهم کند، یک هدف مهم از تولید و به‌کارگیری بتن خودتراکم می‌باشد. علاوه بر موارد مطرح شده، بتن خودتراکم مزایای دیگری را نیز در اختیار سازندگان قرار می‌دهد. به‌طور خلاصه موارد زیر را می‌توان به‌عنوان مزایای اصلی استفاده از این نوع بتن ذکر نمود: ۱- افزایش سرعت اجرای سازه‌های بتنی و تسریع پیشرفت کار ۲- بهبود کیفیت ساخت - به دلیل اطمینان از تراکم کافی در مناطق با تراکم زیاد آرماتور ۳- کاهش آلودگی صوتی و توجه بیشتر به مسائل ایمنی و زیست‌محیطی در محیط کار- با توجه به حجم زیاد صدا ناشی از عملیات تراکم حین بتن‌ریزی و نیز در نظر گرفتن خطر ابتلای کارگران به سندروم انگشت سفید ۴- صر


پاورپوینت روش حریصانه (greedy)

پاورپوینت روش حریصانه (greedy دارای 20 اسلاید با ظاهری زیبا ، متفاوت ، مفید، مختصر و قابل ویرایش می باشد قسمتی از متن را ببینید و در صورت تمایل خرید کنید
دسته بندی علوم پایه
بازدید ها 2
فرمت فایل ppt
حجم فایل 26 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20
پاورپوینت روش حریصانه (greedy)

فروشنده فایل

کد کاربری 3413
کاربر

پاورپوینت روش حریصانه (greedy)

پاورپوینت روش حریصانه (greedy دارای 20 اسلاید با ظاهری زیبا ، متفاوت ، مفید، مختصر و قابل ویرایش می باشد قسمتی از متن را ببینید و در صورت تمایل خرید کنید.

در هرمرحله از مراحل اجرای الگوریتم باید بخشی از جواب را به دست آوریم.

این روش جزو روشهای بهینه سازی است.

هدف یافتن یک جواب قابل قبول است که تابع هدف یا رابطه ارزش جواب را ماکزیمم یا می نیمم کند و جواب بهینه را ایجاد کند.

خصوصیات کلی روش حریصانه

الف) نتیجه نهایی الگوریتم حریصانه مجموعه ای از داده ها است که ممکن است ترتیب آنها نیز اهمیت داشته باشد.

ب) جواب نهایی باید تابع هدف را بهینه (ماکزیمم یا می نیمم) نماید.

ج) در روشهای حریصانه آینده نگری وجود ندارد و به وضعیت جاری بیشتر توجه می شود. بنابراین بهینگی در هر مرحله محلی می باشد.عناصر داده را به طور متوالی گرفته و از بین آنها بدون توجه به انتخابهای قبلی یا بعدی بهترین را بر اساس معیارهای خاصی انتخاب می کند.

د) تصمیم در مورد انتخاب یا رد یکی از داده های ورودی به عنوان مولفه از جواب قطعی و غیر قابل برگشت است.

ه) الگوریتم حریصانه مانند برنامه سازی پویا اغلب برای مسائل بهینه سازی به کار می رود با این تفاوت که در برنامه سازی پویا از خاصیت بازگشتی برای تقسیم یک نمونه به نمونه های کوچکتر استفاده می شود, در حالیکه در الگوریتم حریصانه هیچ تقسیمی انجام نمی شود وبرای تولید جواب از دنباله عناصر انتخابی استفاده می شود که هریک از آنها در هر لحظه بهترین انتخاب به نظر می رسد و انتظار می رود که بتوان یک جواب بهینه نهایی را به دست آورد.

اجزاء الگوریتم حریصانه

الگوریتم حریصانه با یک مجموعه تهی آغاز می شود و عناصر پشت سر هم به این مجموعه اضافه می شوند.

یک روال انتخاب عنصر بعدی را برای اضافه کردن به مجموعه انتخاب می کند. این انتخاب براساس یک معیار حریصانه که به طور محلی بهترین جواب را در هر لحظه انتخاب می کند, شکل می گیرد.

یک بررسی امکان سنجی تعیین می کند که آیا با تکمیل مجموعه جدید امکان دستیابی به جواب برای یک نمونه مسأله وکود دارد یا خیر.

یک بررسی جواب تعیین می کند که آیا مجموعه جدید یک جواب برای نمونه مسأله می باشد یا خیر.

الگوریتم Dijkstra برای مسأله کوتاهترین مسیرهای تک مبدأیی

هدف: تعیین کوتاهترین مسیرها از یک گره بخصوص به تمام گره های دیگر در یک گراف جهت دار و وزن دار.

ppt: نوع فایل

سایز:26.6 KB

تعداد اسلاید:20


مقاله ترجمه شده بررسی مقایسه ای رفتار لرزه ای قاب خمشی بتن آرمه دارای دیوار برشی تکی و همبسته

دانلود مقاله ترجمه شده بررسی مقایسه ای رفتار لرزه ای قاب خمشی بتن آرمه دارای دیوار برشی تکی و همبسته
دسته بندی عمران و ساختمان
بازدید ها 1
فرمت فایل doc
حجم فایل 121 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 14
مقاله ترجمه شده بررسی مقایسه ای رفتار لرزه ای قاب خمشی بتن آرمه دارای دیوار برشی تکی و همبسته

فروشنده فایل

کد کاربری 3499
کاربر

دانلود مقاله ترجمه شده به انگلیسی مهندسی عمران

بررسی مقایسه ای رفتار لرزه ای قاب خمشی بتن آرمه دارای دیوار برشی تکی و همبسته

عنوان انگلیسی مقاله:
Comparative study of the seismic behavior of reinforced concrete moment frame with a single and coherent shear wall

توجه: ترجمه انگلیسی نیز داخل فایل فارسی، به صورت جداگانه قرار داده شده است.

چکیده
قاب های خمشی مرکب (RCS) سیستمی متشکل از ستون های بتنی وتیر های فولادی می باشد که در آنها استفاده بهینه از خواص فشاری بتن و مقاومت خمشی فولاد سبب شده تا سازه وزن کمتری را نسبت به سازه های بتن آرمه داشته و در عین حال در مقایسه با قابهای خم شی فولادی و قابهای خمشی بتنی با دهانه های بزرگ رفتار بهتری از خود نشان می دهد . در این مقاله رفتار قا ب های خمشی مرکب (RCS) به کمک تحلیل غیر خطی بار افزون ( push over ) مورد بررسی قرار گرفته است.
سیستم مقاوم در برابر بار جانبی زلزله شامل قاب به همراه دیواره برشی، یکی از سیستم های باقابلیت اطمیان بالا است؛ که امروزه بطور گسترده اجرا می¬گردد. دیوارهای برشی المان هایی هستند که بیشترین سهم را در باربری جانبی ایفا می کنند. در آیین نامه طراحی برای انواع مختلف این سیستم یک مقدار ضریب رفتار ارائه گردیده است. این در حالی است که امکان ایجاد بازشو بزرگ و بهم متصل کردن آن فراهم است. این کار منجر به تغییر نوع رفتار سازه می شود. هدف این مطالعه، بررسی عددی ضرایب رفتار سیستم های دیوار برشی دیوار تکی و بهم بسته مشابه و در نهایت مقایسه آنها است.


واژگان کلیدی:

سیستم قاب دیوار برشی

بازشو بزرگ

دیوارهای هم بسته

رفتار لرزه ای

ضریب رفتار


مقدمه
مصالح ساختمانی گوناگونی از گذشته برای ساخت سازه ها مورد استفاده قرار گرفته است. پرمصرف ترین مصالح مورد استفاده به ترتیب تاریخی چوب، سنگ، بتن و فولاد بوده است. بتن در حقیقت یک نوع سنگ مصنوعی است که با استفاده از ترکیب یک ماده چسباننده مانند سیمان و سنگدانه تشکیل شده است. این ماده دارای مقاومت فشاری قابل قبول اما مقاومت کششی ضعیف در حدود 10% مقاومت فشاری است. برای جبران این ضعف در مصالح بتنی معمولا از تقویت های فولادی استفاده می¬شود. ایده اولیه مسلح کردن بتن برای تحمل کشش بوده است، اما امروزه از نقش کمکی آن در فشار نیز استفاده می شود. به همین دلیل میلگردهای مسلح کننده در قطعات فشاری نظیر ستون و ناحیه فشاری تیرها نیز به کار می رود.
سابقه استفاده از بتن مسلح بصورت مدرن به دهه ی 1850 در فرانسه بر می¬گردد. در این سال ها مخازن بتن مسلح با استفاده از مفتول و سیم ساخته می شدند. اولین بنای بتن مسلح در آمریکا در سال 1875 در نیویورک ساخته شد. در اوایل قرن بیستم آزمایش های متعددی جهت تعیین مقاومت فشاری و مدول الاستیسیته بتن انجام شد. از آن زمان تا کنون تحقیقات گسترده ای در زمینه رفتار سازه های بتنی انجام گردیده است. با گسترش استفاده از بتن، سازه های بسیاری با فرم های متفاوت سازه ای ساخته شده اند. با مطرح شدن قواعد طراحی برای زلزله در دهه 1950، توجه مهندسین به مقاومت بهتر سازه های بتنی در برابر زلزله ها جمع گردید. در آن زمان سیستم قاب خمشی تنها سیستم مقاوم در برابر زلزله برای سازه های بتنی و فولادی شناخته می شد. با مشاهدات تجربی نسبت به رفتار بادبندها و میانقاب ها در برابر زلزله، ایده استفاده از دیوار برشی برای مقاومت در برابر زلزله پیشنهاد گردید. تا سال 1960 سازه های بسیاری با استفاده از دیوار برشی ساخته شد. اولین آزمون برای این سیستم ها وقوع زلزله 1960 در شیلی بود (Hidalgo et al2002). مشاهدات کیفی انجام شده برای آن زلزله بیانگر کاربرد دیوارهای برشی در کاهش خسارات بوده است. در طی این زلزله در چند مورد دیوارهای برشی دچار ترک شده بودند ولی پایداری قاب ها حفظ گردیده بود. در زلزله دیگری که در سال 1963 در یوگوسلاوی اتفاق افتاد، نتایج مشابهی دریافت گردید. در این زلزله حتی دیوارهای برشی بتنی غیرمسلح نیز باعث حفظ پایداری کلی قاب ها شده بودند. در بسیاری از محافل مهندسی، مثالی از زلزله 1971 سن فرناندو کالیفرنیا ارائه می گردد، که در طی این زلزله ساختمان 6 طبقه این دین هیل با سیستم مرکب قاب و دیوار برشی، تنها نیازمند به ترمیم جزیی داشت، در حالی که ساختمان 8 طبقه هالی کراس در کنار آن، که دارای قاب خمشی تنها بود به کلی تخریب گردید.
اهمیت دیوار برشی تا جایی بیشتر شد که خرابی های زلزله 1985 مکزیکوسیتی به عدم استفاده از دیوار برشی ربط داده شد. همچنین در زلزله 1985 ارمنستان گزارش هایی در مورد خرابی سازه که دیوار برشی آن در طبقات پایین حذف شده بود، ارائه گردید. بطور کلی می توان اظهار داشت که سازه های مقاوم شده با دیوار برشی و حتی آنهایی که دارای فولاد بسیار کمتری نسبت به مقدار مجاز حال حاضر داشته اند، در برابر زلزله ها رفتار قابل قبول و مناسبی را از خود بروز داده اند.

فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
مبانی نظری
پیشینه تحقیق
روش تحقیق
جدول 3-1خصوصیات قاب های با دیواربرشی
نتایج و بحث
جدول 3-5 تلاش های وارده بر اجزای سازه ای
جدول 3: قاب های پنج طبقه و محاسبات هر یک از مدل ها
نتیجه گیری
منابع


پاورپوینت اصول معماری هتل ها

پاورپوینت اصول معماری هتل ها شامل 62 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید
دسته بندی معماری
بازدید ها 1
فرمت فایل pptx
حجم فایل 69 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 62
پاورپوینت اصول معماری هتل ها

فروشنده فایل

کد کاربری 28
کاربر

پاورپوینت اصول معماری هتل ها

پاورپوینت اصول معماری هتل ها شامل 62 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.

مقدمه:

ایجاد کاربری 24 ساعته، چند گانگی فعالیت‌ها و پیچیدگی فضاهایی که ممکن است همزمان چندین نقش را داشته باشند در طراحی هتل‌ها تمهیداتی را می‌طلبد که یکی از مهم‌ترین آنها نورپردازی است. در تلاقی معماری و طراحی داخلی، نورپردازی جایگاه ویژه‌ای دارد که گستره‌ی وسیعی از نیازها را پوشش می‌دهد.

.


فهرست:

مقدمه
هال ورودی
پذیرش
راهروها
رستوران و نوشگاه
اتاق‌ها
حمام
سالن‌های جشن و اتاق‌های چند منظوره
اتاق‌های ملاقات
نمای بیرونی
پارکینگ

.

عنوان: اصول معماری هتل ها

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 62 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

۳۶۶


پاورپوینت ضوابط و استانداردهای طراحی مدارس

پاورپوینت ضوابط و استانداردهای طراحی مدارس شامل 65 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن
دسته بندی معماری
بازدید ها 1
فرمت فایل pptx
حجم فایل 2288 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 65
پاورپوینت ضوابط و استانداردهای طراحی مدارس

فروشنده فایل

کد کاربری 28
کاربر

پاورپوینت ضوابط و استانداردهای طراحی مدارس

پاورپوینت ضوابط و استانداردهای طراحی مدارس شامل 65 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
مقدمه:

محلی که برای احداث مدرسه در نظر گرفته می شود باید ضمن نزدیک بودن به مسیر وسایل نقلیه عمومی، ازکارخانجات، خطوط راه آهن و شاهراهها، بیمارستان، گورستان، کشتارگاه، دامداری، مرغداری، دباغ خانه، محل انباشتن زباله و کود، مراکز پر سر و صدا و پر رفت و آمد و سایر مراکزی که به نحوی ممکن است ایجاد مزاحمت، دود، بو، گرد و غبار و سر و صدا نماید، دور باشد.

.

فهرست:

مقدمه
آیین کار ایمنی درهای مدارس
آیین کار ایمنی پنجره‌های مدارس
آیین کار ایمنی کریدورها و راهروهای مدارس
ضوابط طراحی ایمنی پلکان
اصول طراحی ایمنی مدارس در برابر آتش
کلاس مدارس راهنمایی
آیین کار اصول جانمایی , طراحی و بهداشتی در توالت , دستشویی و آبخوری مدارس:
آیین کار مکان‌یابی , ساختمان , تجهیزات و بهداشت بوفه مدارس :
بهداشت مدارس
روشنایی مدارس

.

عنوان: ضوابط و استانداردهای طراحی مدارس

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 65 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

۳۶۷-۱


پاورپوینت آشنایی اولیه با روتر

پاورپوینت آشنایی اولیه با روتر دارای 26 اسلاید مفید، مختصر (ویژه رشته های مهندسی کامپیوتر) با ظاهری زیبا و متفاوت و قابل ویرایش می باشد قسمتی از متن را ببینید و در صورت تمایل خرید کنید
دسته بندی کامپیوتر
بازدید ها 1
فرمت فایل ppt
حجم فایل 477 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 26
پاورپوینت آشنایی اولیه با روتر

فروشنده فایل

کد کاربری 3413
کاربر

پاورپوینت آشنایی اولیه با روتر

پاورپوینت آشنایی اولیه با روتر دارای 26 اسلاید مفید، مختصر (ویژه رشته های مهندسی کامپیوتر) با ظاهری زیبا و متفاوت و قابل ویرایش می باشد قسمتی از متن را ببینید و در صورت تمایل خرید کنید.

دراین پروژه سعی شده است وظایف روتر را به صورت کلی بیان کنیم وببینیم که روترها چگونه در پشت صحنه اینترنت به فعالیت مشغول می باشند.

مقدمه

اینترنت به عنوان یکی از بزرگترین وسایل ارتباطی به کاربران اجازه می دهد تا در کسری از ثانیه از سراسر دنیا برای یکدیگر ایمیل بفرستند وبه راحتی از بین میلیون ها مطلب مختلف به مطالعه مقالات مورد نظر بپردازند.این باعث شده تا اینترنت تبدیل به یک رسانه فعال وارزشمند شود.اما هیچ یک ازفعالیت های مذکور بدون Router امکان پذیر نخواهد بود.

آشنایی با روتر

روتریک نوع کامپیوتر خاص است که دارای عناصرمشابه یک کامپیوتراستاندارد شخصی نظیر پردازنده،حافظه،خطوط داده واینترفیس های مختلف ورودی وخروجی است. روترها به منظورانجام عملیات بسیارخاص که عموما نمی توان آنان را توسط کامپیوترهای شخصی انجام داد،طراحی شده اند.مثلا با استفاده از روتر می توان دوشبکه را به یکدیگر متصل کرد تا درادامه امکان مبادله اطلاعات بین آنان فراهم گردد.

روتر،همچنین مسیرارسال داده از یک شبکه به شبکه ای دیگررا تعیین می نماید.کامپیوترها به منظوراجرای برنامه های نرم افزاری به یک سیستم عامل نیازدارند،این وضعیت در روترها نیزوجود داشته وآنان جهت اجرای فایل های پیکربندی به یک سیستم عامل که به آن IOS (برگرفته از Internetwork Oprating ( System Software نیازخواهند داشت.

عناصر اصلی روتر

پردازنده(CPU)

حافظه اصلی(RAM)

حافظه فلش(Flash)

حافظه NVRAM

حافظه ROM

اینترفیس ها

منبع تغذیه

ppt: نوع فایل

سایز:477 KB

تعداد اسلاید:26


پاورپوینت آشنایی با J2EE

پاورپوینت آشنایی با J2EE دارای 44 اسلاید مفید، مختصر (ویژه رشته های مهندسی کامپیوتر) با ظاهری زیبا و متفاوت و قابل ویرایش می باشد قسمتی از متن را ببینید و در صورت تمایل خرید کنید
دسته بندی کامپیوتر
بازدید ها 1
فرمت فایل ppt
حجم فایل 549 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 44
پاورپوینت آشنایی با J2EE

فروشنده فایل

کد کاربری 3413
کاربر

پاورپوینت آشنایی با J2EE

پاورپوینت آشنایی با J2EE دارای 44 اسلاید مفید، مختصر (ویژه رشته های مهندسی کامپیوتر) با ظاهری زیبا و متفاوت و قابل ویرایش می باشد قسمتی از متن را ببینید و در صورت تمایل خرید کنید.

J2EE

J2EE استاندارد ایده آل شرکت سان مایکروسیستمز است برای تولید یک Application Server.

استانداردی را برای توسعه کاربردهای Enterprise با معماری چند لایه تعریف می کند.

مجموعه کاملی از خدمات را در اختیار اجزای مختلف یک کاربرد Enterprise قرار می دهد.

J2EE Application Server وContainerها چهارچوب مناسب را برای سرویسهای application فراهم می کند.

یک API بین مولفه ها و application server تعریف می کند.

منظور از سازگاری با J2EE چیست؟

سرویس دهنده کاربردی سازگار از تمامی تکنولوژیهای تعریف شده در داخل J2EE پشتیبانی می کند.

یک نرم افزار کاربردی که برای یک مشخصه خاص نوشته می شود می تواندسرویس دهنده های نرم افزارهای کاربردی سازگار را بدون هیچ تغییری در کدهایش اعمال شود بکار گیرد.

Application server

یک بستهء نرم افزاری است که وظیفه اش

Application Lifecycle Management است .

یعنی از ابتدای تولد یک نرم افزار تا انتهای اتمام تولید ، باید به تمام نیازهای نرم افزاری پاسخ دهد .

در یکApplication Server از بستر اجرای کد تا وب سرور ، از توابع امنیتی تا بانک اطلاعاتی و ... وجود دارد .

ppt: نوع فایل

سایز:549 KB

تعداد اسلاید:44


پاورپوینت فرودگاه بین المللی Shenzhen Bao’an

پاورپوینت فرودگاه بین المللی Shenzhen Bao’an شامل 24 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید
دسته بندی معماری
بازدید ها 0
فرمت فایل pptx
حجم فایل 5527 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 24
پاورپوینت فرودگاه بین المللی Shenzhen Bao’an

فروشنده فایل

کد کاربری 28
کاربر

پاورپوینت فرودگاه بین المللی Shenzhen Bao’an

پاورپوینت فرودگاه بین المللی Shenzhen Bao’an شامل 24 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.

مقدمه:

شنژن یکی از شهرهای بزرگ در جنوب شرق چین است که اینک ترمینال هوایی جدیدش دوباره چشم ها را به سمت صنعت ساخت و ساز این کشور و البته هنر معماری مدرن خیره کرده. شنژن در سه دهه اخیر جایگاه خود به عنوان قطب ویژه اقتصادی را حفظ کرده و کسب و کارهای مرتبط با الکترونیک به آن رونق ویژه ای بخشیده اند. اما حالا ترمینال شماره ۳ فرودگاه این شهر که توسط استودیوی طراحی Fuksas از ایتالیا شکل گرفته، سوژه ای جدید برای توجه به این شهر شده.

.

فهرست:

مقدمه
فرودگاه بین المللی Shenzhen Bao’an

.

عنوان: فرودگاه بین المللی Shenzhen Bao’an

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 24 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

  فرودگاه بین المللی Shenzhen Bao’an , پاورپوینت فرودگاه بین المللی Shenzhen Bao’an, دانلود پاورپوینت فرودگاه بین المللی Shenzhen Bao’an ,


پاورپوینت آشنایی با RAID

پاورپوینت آشنایی با RAID دارای 18 اسلاید مفید، مختصر (ویژه رشته های مهندسی کامپیوتر) با ظاهری زیبا و متفاوت و قابل ویرایش می باشد قسمتی از متن را ببینید و در صورت تمایل خرید کنید
دسته بندی کامپیوتر
بازدید ها 2
فرمت فایل ppt
حجم فایل 25 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18
پاورپوینت آشنایی با RAID

فروشنده فایل

کد کاربری 3413
کاربر

پاورپوینت آشنایی با RAID

پاورپوینت آشنایی با RAID دارای 18 اسلاید مفید، مختصر (ویژه رشته های مهندسی کامپیوتر) با ظاهری زیبا و متفاوت و قابل ویرایش می باشد قسمتی از متن را ببینید و در صورت تمایل خرید کنید.

RAID

مخفف عبارت

Redundant Array of Inexpensive Disks

تعریف : سازماندهی چند دیسک ارزان به گونه ای که یک دیسک با حجم حافظه زیاد و کارایی بالا به نظر برسد.

پخش داده (Data striping) و افزونگی (Redundancy)

مهمترین مفاهیمی که باید در طراحی و پیاده سازی دیسک های آرایه ای مدنظر قرار گیرد، عبارتند از:

پخش داده (Data Striping) برای افزایش کارایی و سرعت

افزونگی (Redundancy) برای افزایش پایداری مجموعه

پخش داده (Data striping)

تعریف : داده ها را به روی چندین دیسک چنان پراکنده کنیم تا مجموعه به صورت یک دیسک پرسرعت به نظر برسد.

مزایا :

افزایش سرعت انتقال داده هنگام دسترسی به حجم زیاد داده

افزایش سرعت I/O هنگام دسترسی به حجم کم داده.

منجر به پخش بار ذخیره و بازیابی رو تمام دیسک ها میگردد.

ایراد پخش داده :

با خراب شدن یک دیسک حجم زیادی از دادهای مجموعه از بین می رود .

این مشکل با افزونگی بر طرف می گردد.

ppt: نوع فایل

سایز:25.8 KB

تعداد اسلاید:18


پاورپوینت نگاهی بر زندگی و آثار و افکار معمار معاصر ویلیام لسکاز

پاورپوینت نگاهی بر زندگی و آثار و افکار معمار معاصر ویلیام لسکاز شامل 39 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپ
دسته بندی معماری
بازدید ها 0
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1880 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 39
پاورپوینت نگاهی بر زندگی و آثار و افکار معمار معاصر ویلیام لسکاز

فروشنده فایل

کد کاربری 28
کاربر

پاورپوینت نگاهی بر زندگی و آثار و افکار معمار معاصر ویلیام لسکاز

پاورپوینت نگاهی بر زندگی و آثار و افکار معمار معاصر ویلیام لسکاز شامل 39 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.

مقدمه:

ویلیام ادموند لسکاز 27 مارس 1896 در ژنو کشور سوئیس به دنیا امد. معماری را در دانشکده پلی تکنیک فدرال زوریخ و زیر نظر معمار نسل اول مدرنیسم، کارل موزر در سال 1915 شروع کرد و مدرک خود را به عنوان یک کارشناس ارشد معماری در سال 1919 دریافت کرد.
پس از فراغت از تحصیل در همان سال به فرانسه رفت وتا 1920 در پاریس زیر نظر هنری ساواگ مشغول به کار شد و سپس به توصیه استاد خود Moser، به ایالات متحده مهاجرت کرد.

.

فهرست:

مقدمه
برخی از ساختمان ها و پروژه های ویلیام لسکاز
موزه هنرهای مدرن (The Museum of Modern Art)
ساختمان انجمن پس انداز ملی فیلادلفیا
ساختمان PSFS
William Lescaze house and office
Oak Lane Country Day School
ساختمان های عمومی Williamsburg
Civil Court House
Brotherhood in Action Building

.

عنوان: نگاهی بر زندگی و آثار و افکار معمار معاصر ویلیام لسکاز

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 39 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

۰۰