دسته بندی | حسابداری |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 212 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 93 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1 مقدمه. 16
2-2 تعریف و ماهیت سرمایه در گردش... 17
2-3 اهمیت رشد دارایی ها و سرمایه در گردش... 19
2-4 مدیریت سرمایه در گردش... 21
2-5 اهمیت مدیریت سرمایه درگردش... 23
2-6 استراتژی های گوناگون در سیاست ها ی مطلوب.. 24
2-7 استراتژی چیست؟. 25
2-7-1 ماهیت و اهداف استراتژی.. 26
2-7-2 سلسله مراتب و انواع استراتژی ها 27
2-7-3 عوامل اساسی در استراتژی مالی.. 28
2-8 روند سرمایه در گردش... 30
2-9 تجزیه و تحلیل سرمایه در گردش... 32
2-9-1 مراحل تجزیه و تحلیل سرمایه در گردش... 33
2-9-2 تغییرات سرمایه در گردش... 34
2-9-2-1 تغییرات در ارزش ویژه 34
2-9-2-2 تغییرات در بدهی بلند مدت.. 35
2-9-2-3 تغییرات در دارایی های ثابت.. 36
2-10 سیستم جامع مدیریت سرمایه در گردش (نقدینگی) 37
2-10-1 شرایط درونی.. 37
2-10-2 الزامات و شرایط محیطی مدیریت نقدینگی.. 39
2-11 عوامل تعیین کننده میزان سرمایه در گردش... 41
2-12 استراتژی های سرمایه در گردش... 45
2-12-1 استراتژی های دارایی جاری.. 46
2-12-2 استراتژی های بدهی جاری.. 47
2-12-3 استراتژی مطلوب(بهینه) 48
2-13 تصمیم گیری راجع به نقدینگی در شرایط بازار کامل. 49
2-14 راه حل های شرکت با این شرایط.. 50
2-14-1 مدیریت موجودی ها و حساب های دریافتنی.. 51
2-14-2 مدیریت بدهی های جاری.. 53
2-15 نگرش های مختلف راجع به اندازه گیری نقدینگی.. 54
2-16 معیارهای اندازه گیری نقدینگی.. 54
2-16-1 معیارهای سنتی نقدینگی.. 55
2-16-2 معیارهای نوین نقدینگی.. 60
2-17 تجزیه و تحلیل نسبت های سرمایه در گردش... 70
2-17-1 نسبت های نقدینگی و نسبت آنی.. 72
2-17-2 نسبت های مالی و استراتژی سرمایه در گردش... 73
2-18 تغییرات قیمت سهام. 74
2-19 اهمیت تغییرات قیمت سهام. 75
2-20 مکاتب قیمت گذاری سهام. 77
2-21 عوامل موثر بر تغییرات قیمت سهام. 78
2-21-1 عوامل کلان. 78
2-21-2 عوامل خرد. 81
2-22 منشا پیدایش، اهداف ارزش افزوده نقدی.. 86
2-23 ارزش افزوده نقدی.. 87
2-23-1 ارزش افزوده نقدی از دیدگاه حسابداری.. 88
2-23-2 ارزش افزوده نقدی از دیدگاه مالی.. 88
2-24 چارچوب نظری پژوهش... 88
2-25 پیشینه تحقیق. 90
2-25-1 تحقیقاتی داخلی.. 90
2-25-2 تحقیقات خارجی.. 95
دسته بندی | حسابداری |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 361 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 28 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1 مقدمه.........................................................................13
2-2 تعریف استاندارد ...................................................14
2-3 تاریخچه و نحوه شکل گیری استاندارد.............................14
2-4 ضوابط و استانداردهای زیست محیطی.........................15
2-4-1 ایزو 14000 چیست؟...................................................16
2-4-2 تاریخچه ایزو 14000..................................................... 17
2-4-3 ایزو 14000 در ایران....................................................18
2-4-4 سایر استاندارد های سری ایزو 14000................................18
2 -4-4-1 ایزو 14001................................................................19
2-4-4-1-1 مشاغلی که در آن ایزو 14001 کاربرد دارد......................20
2 -4-4-1-2 شرکت ها یی که در آن ایزو 14001 کاربرد دارد.............20
2-5 سیستم مدیریت زیست محیطی ......................................21
2-5-1 ایزو 14001 و سیستم مدیریت زیست محیطی ...............21
2-5-2 عناصر سیستم مدیریت زیست محیطی.......................22
2-5-3 مزایا و اهمیت استاندارد سیستم مدیریت زیست محیطی .....24
2-7 مربوط بودن ارزش اطلاعات حسابداری...............................25
2- 8 رویکردهای موجود پیرامون معیارهای عملکرد.........................28
2-8-1 معیارهای حسابداری..................................................29
2-9 پیشینه تحقیق در سطح ملی........................................31
2-10 پیشینه تحقیق در سطح بین المللی..................................32
2-11 خلاصه فصل..................................................................37
دسته بندی | حسابداری |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 112 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 45 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1- مقدمه.......................................................... 9
2-2- ارزیابی عملکرد ........................................................... 11
2-2-1- معیارهای مالی سنتی ارزیابی عملکرد................................ 13
2-2-2- مشکلات معیارهای مالی سنتی ...................................... 13
2-3- روش ارزیابی متوازن........................................................... 14
2-4- چهار منظر ارزیابی متوازن.................................................. 16
2-4-1- منظر مالی ............................................................. 16
2-4-2- منظر مشتری ......................................................... 17
2-4-3- منظر فرایندهای درون سازمانی........................................ 18
2-4-4- منظر یادگیری و رشد ..................................................... 19
2-1- ضرورت وجود ارزیابی متوازن................................................ 20
2-2- ویژگیهای عمده ارزیابی متوازن ............................................. 24
2-6-1- توازن بین عوامل داخلی و خارجی....................................... 25
2-6-2- توازن بین شاخص ها و معیارهای پیشرو و کندرو ................. 25
2-6-3- توازن بین معیارهای مالی و غیر مالی..................... 26
2-6-4- توازن بین اهداف بخش های مختلف و اهداف کلی شرکت .... 27
2-6-5- توازن بین اولویت های مالی و عملیاتی ............................ 27
2-7- معیارهای ارزیابی متوازن ................................................... 28
2-7-1- معیارها در منظر مالی .................................................... 28
2-7-2- معیارها در منظر مشتری ............................................ 29
2-7-3- معیارها در منظر فرایندهای داخلی ........................ 30
2-7-4- معیارها در منظر یادگیری و رشد ..................................... 31
2-8- استراتژی و ارتباط آن با ارزیابی متوازن ............................... 31
2-9- ارتباطات معیارهای چند گانه کارت امتیازی ...................... 35
2-9-1- روابط علت و معلولی .......................................... 35
2-9-2- محرک های عملکرد.................................................. 36
2-10- سازمانهای موفق در اجرای ارزیابی متوازن...................... 37
2-11- ایجاد ارزش برای شرکت.............................................. 38
2-12- پیشینه تحقیق..................................................... 40
2-12-1- پژوهشهای خارجی................................................. 40
2-12-2- پژوهشهای داخلی................................................ 45
دسته بندی | حسابداری |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 233 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 51 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1 مقدمه. 14
2-2 بخش اول) عملکرد. 15
2-2-1 مفهوم و تعاریف عملکرد. 15
2-2-2 تاریخچه ارزیابی عملکرد. 16
2-2-3 فرایند ارزیابی عملکرد. 17
2-2-4 ارزیابی و اندازه گیری عملکرد. 18
2-2-5 اهداف ارزیابی عملکرد. 20
2-2-6 عملکرد کارکنان. 22
2-3 بخش دوم) مدل های ارزیابی عملکرد. 25
2-3-1 نرخ بازده سرمایه ، برگشت حقوق صاحبان سهام ، بازده اصل سرمایه و مشتقات آنها 26
2-3-2 رویکردهای ارزیابی عملکرد. 32
2-3-3 مدلهای حسابداری ارزیابی عملکرد. 33
2-4 بخش سوم) کارایی.. 35
2-4-1 تعریف کارایی.. 35
2-4-2 عوامل مؤثر در کارایی.. 37
2-4-3 انواع کارایی.. 38
2-4-4 ناکارایی.. 40
2-4-5 اندازهگیری کارایی.. 40
2-4-6 رابطه بین صرفه اقتصادی و کارایی.. 42
2-4-7 معیارهای کارایی.. 43
2-4-8 تدوین معیارهای کارایی.. 43
2-4-9 تعیین موانع، مشکلات و مسائل موجود درارزیابی.. 45
2-4-10 انواع ارزیابی.. 45
2-4-11 روشهای ارزیابی عملیاتی شرکتها و موسسات... 47
2-4-12 کارایی عملیاتی.. 52
2-5 بخش چهارم) پیشینه تحقیق.. 55
2-5-1 تحقیقات داخلی.. 55
2-5-2 تحقیقات خارجی.. 60
2-6 خلاصه فصل ..65
دسته بندی | حسابداری |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 159 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 40 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1 مقدمه. 15
2-2 مبانی نظری تحقیق.. 15
2-2-1 تعریف اخلاق.. 15
2-2-1-1 تعاریف و دیدگاه بزرگان از اخلاق.. 16
2-2-1-2 اهمیت اخلاق.. 16
2-2-1-3 انواع اخلاق.. 17
2-2-2 اخلاق حرفه ای.. 17
2-2-2-1 مفهوم اخلاق حرفهای.. 18
2-2-2-2 ویژگیهای اخلاق حرفهای.. 18
2-2-2-3 ویژگیهای افراد دارای اخلاق حرفهای.. 19
2-2-2-4 نظامهای عمده اخلاق حرفه ای.. 20
2-2-2-5 عوامل پایهای و اساسی در اخلاق حرفه ای از دیدگاه زیونتس.... 21
2-2-2-6 ضرورت ترویج اخلاق حرفهای در سازمانها و موسسات... 22
2-2-2-7 آموزشهای لازم در خصوص ترویج اخلاق حرفهای در سازمانها و موسسات... 23
2-2-2-8 وظایف مدیران در اخلاقی کردن سازمانها 23
2-2-2-9 ضمانت اجرای رعایت قواعد اخلاق حرفهای در سازمانها و موسسات... 24
2-2-2-10 مهمترین ضرورت اجرای قوانین در خصوص رعایت قواعد اخلاقی.. 24
2-2-2-11 مشکلات و موانع اخلاق حرفهای.. 25
2-2-2-12 عوامل تأثیرگذار بر اخلاق حرفهای از نظر پنیو. 25
2-2-2-13 موانع رشد اخلاق حرفهای در سازمانها ، موسسات و محیط های کسب و کار. 26
2-3 اخلاق حرفه ای در حسابداری.. 29
2-4 سبک های رهبری.. 31
2-4-1 تعاریف رهبری.. 31
2-4-2 ویژگی های شخصیتی رهبر. 31
2-4-3 مدل های رهبری.. 32
2-4-4 نظریات موقعیتی و اقتضایی.. 34
2-4-4-1 نظریه مسیر- هدف... 34
2-4-4-2 دوره (سیکل) زندگی.. 34
2-4-4- 3 نظریه جایگزینی رهبری.. 35
2-4-4-4 نظریه اسنادی رهبری.. 35
2-4-4- 5 نظریه رهبری فره مند.. 36
2-4-4-6 نظریه رهبری ممتاز. 37
2-4-4-7 رهبری تیمی.. 37
2-4-4-8 رهبری خدمتگزار. 38
2-4-4-9 رهبری تحول آفرین.. 38
2-4-5 سبک های نوین رهبری مالی.. 38
2-4-5-1-سیستم کنترل کیفیت در موسسه های حسابرسی.. 39
2-4-5-2-تعریف مدیریت بر مبنای فعالیت... 40
2-4-5-3-هزینه یابی بر مبنای فعالیت... 40
2-4-5-4-سیستم مدیریت هزینه. 42
2-4-5-5-حسابداری سنجش مسئولیت... 43
2-4-5-6-مدیریت به موقع موجودی.. 44
2-5 پیشینه تحقیق.. 45
2-5-1 مطالعات انجام شده در جهان.. 45
2-5-2 مطالعات انجام شده در ایران 47
دسته بندی | آمار |
فرمت فایل | zip |
حجم فایل | 399 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 6 |
پس از جمع آوری داده های پایان نامه، تجزیه و تحلیل آماری آنها از اساسی ترین و مهمترین بخش های مرتبط به پایان نامه می باشد و همیشه از بزرگترین دغدغه های هر دانشجویی می باشد. بنابراین به منظور کمک به دانشجویان، در این فایل به شرح و توضیح در رابطه با تجزیه واریانس یک طرفه همراه با تفسیر نتایج با ذکر مثال و تمرین عملی با استفاده از نرم افزار SPSS که از بهترین نرم افزارها جهت تجزیه و تحلیل داده ها می باشد، پرداخته شده است. همچنین در این فایل تمام مراحل و روش کار با ارائه تصاویر مربوطه همراه است.
در ابتدا به شرح مختصری در رابطه با تجزیه واریانس پرداخته شد
سپس مسیر و روش کار به همراه تصاویر ارائه شد.
دسته بندی | کشاورزی و زراعت |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 6303 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 162 |
آناتومی گیاه 162 اسلاید
دسته بندی | کشاورزی و زراعت |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 1228 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 16 |
آموزش کاشت گندم 16 اسلاید
ضد عفونی
بذور
بذور گندم را بر روی یک سطح تمیز مانند نایلون یا برزنت پهن نموده سپس بذرها را با مقداری آب خیس نموده به حدی که بذور مرطوب شوند سپس سم را به نسبت مناسب با بذور به طوری آغشته نمایید تا یک لایه سم به بذر چسبیده باشد. برای اختلاط بهتر است از پارو یا بیل استفاده نمایید .
از سموم مناسب ضدعفونی می توان به سموم
دیویدند
و
ویتاواکس تیرام
اشاره نمود که به ازاء هر 100 کیلوگرم بذر 200 گرم سم می توان اختلاط نمود شایان ذکر است که بذور ضدعفونی شده را نباید به مدت زیادی انبار نمود .
همراه با سم
ضد عفونی در زمان کاشت می توان از
ازتوباکتر
نیز استفاده نمود
طریقه استفاده از ازتو باکتر
100 کیلوگرم بذر را با یک کیلوگرم ازتوباکتر اختلاط نمائید . بذر باید کمی مرطوب باشد و بهتر است با آب شکر مرطوب شود چون شکر می تواند یک منبع غذایی برای باکتری باشد .
دسته بندی | کشاورزی و زراعت |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 10732 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 60 |
دسته بندی | کشاورزی و زراعت |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 56 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 14 |
آشنایی با نماتد مرکبات 14 اسلاید
مقدمه
اگر یک مشت خاک را از هر نقطه باغ یا مزرعه بردارید و آن را در مقداری آب استخر رهاکنید، به جانوران نخی شکل بلند وفعالی خواهید یافت، که این موجودا نماتدها هستند که بسیاری از آنها بدون بزرگ نمایی قابل رؤیت هستند.نماتد از کلمه یونانی گرفته شده به معنی نخ وموجودات کشیده، کرمی شکل ولوله ای هستند که بدن آنها تا حدودی دوکی شکل بوده وشبیه مارها حرکت می کنند.گونه ای از نماتدها، ریشه مرکبات را مورد حمله قرار می دهند وباعث کاهش محصول وزوال تدریجی آنها می گردند.
مورفولوژی و بیولوژی
دارای دو شکل جنسی بوده و مادهها تخممرغی شکل و درخارج ریشه روی آن قرار میگیرد.نرها باریک میباشند. Bursa دیده نمیشود. مادهها بروی ریشههای فرعی ضخیم که رشدشان متوقف شده ویک لایه از خاک روی آنها را پوشانده است قرار میگیرند.این توده خاک در اثر ترشح مخاطی ریشه باقی میماند و نماتد را در مقابل شکارچیها و دشمنان طبیعی محافظت مینماید.
طول بدن مادهها بین 0.35 تا 0.40میلیمترمتغیر بوده و دارای بدنی کیسهای شکل است،که معمولابه سمت شکم در ناحیه vulva درست در سمت جلو ودر فاصله کوتاهی از دم خم شده است. حفره دفعی خوب رشد یافته ودر جلو vulva قرار گرفته است. Ovary معمولا دارای دو خمیدگی بوده و به ناحیه مری میرسد.
اولین پوست اندازی درون تخم انجام میشود. از مجموع پورهها در حدود26% تبدیل به نماتد نر میشود.مرحله دوم پورگی قبل ازتوده تخم خارج شوند بوجود میآید و طول آنها بین 0.28 تا0.34 میکرون تغییر میکند. مرحله دوم پورگی نرها 48ساعت مرحله سوم 108 ساعت ومرحله چهارم پورگی180 ساعت طول میکشد.معمولا نرها یک هفته پس از تفریخ به سن بلوغ میرسند. درسن چهارم طول بدن به0.26 تا 0.33 میلیمتر میرسد و Testis و Spicule قابل رویت میباشد،اما stylet نامشخص باقی میماند و مری باقی میماند.
مرحله دوم پورگی ماده در حدود 14 روز وقت لازم دارد تا ظاهر شود واز سلولهای ریشه تغذیه نماید و خود را برای پوست اندازی آماده نماید. در این مرحله وقتی خاک مورد مطاله قرارمیگیرد نماتد مشاهده میشود و در صورت نبود گیاه میزبان میتواند به زندگی خود ادامه دهد.
دسته بندی | کشاورزی و زراعت |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 3809 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 27 |
آب پنیر محصول جانبی فراوردههای لبنی 27 اسلاید
milk plasma
مایع باقیمانده از دلمه شیر، محصول جانبی کارخانههای
پنیر یا کازئین و استفاده صنعتی متفاوتی دارد.
آب پنیر به ۲ صورت تولید می شود
Sweet whey ( a : که در طی ساخت انواع رنت
پنیر های سخت مانند جدار یا پنیر سویسی تولید می شود.
Acid whey (b: که در طی ساخت انواع پنیر های اسیدی مانند کاتیج تولید می شود.
http://en .wikipodia .org
تولیدات آب پنیر
Powder whey :آب پنیر جدا سازی شده، از پنیــر:کلاریفار- پـــاستوریزه و خشک می شود.
Whey protein:مجموعــهای از گلبولهــای پروتئین که از حجم آب پنیر جداسازی میشود که مخلوطی از گلبولهای لاکتوگلوبین(~۶۵%) لاکتوآلبومین(~۲۵%) و سرم آلبومین(~۸%) که در شکل طبیعی محلول هستند(مستقل از ph ).
Whey protein : ارزش بیولوژیکی بالایی داردکه اشاره به سرعت بالای هضم و جذب دارد.Whey protein به ۴ شکل تولید می شود:
۱- wpc ۲- wpi
۳- hwpc ۴- hwpi
http://en. wikipodia .org
Dairy council of califor .org
Wpc:مادهای به وسیله انتقال نانوپروتئینهای سازندهی ضروری از آب پنیر پاستوریزه شده تولید میشود. محتوای پروتئین خشک شدهی تمام شده آن> %25
Wpc : به وسیله سپراتورهای فیزیکی مانند رسوب، فیلتراسیون یا دیالیز تولید می شود.
انبارداری و نگه داری:
محصول باید در سرما و محیط خشک با دمای زیر ۸۰ درجه و در رطوبت مرتبط زیر ۶۵% نگه داری شود.
بسته بندی:
کیسه های multiwall kraft با پلی اتیلن درونی یا سایر ظرف بسته بندی آماده.
http://about kidshealth .ca
۳- Branost
یک پنیر آب پنیری قهوهای رنگ که در کشورهای مختلف با نامهای مختلف مانند در شمال آمریکا gjetost در سوئد به نام mesost در دانمارک به نام myseost و در ایسلند my suostur.
تولید:
به وسیله جوشاندن مخلوطی از شیر ۲۴% (شیر بز+ شیر گاو)+ خامه +
آب پنیر با دقت برای چندین ساعت تا زمانی که آب آن بخار شود جوشانده می شود. گرما قند شیر را به کارامل تغییر میدهد که طعم مخصوص به این پنیر می دهد آنگاه آماده مصرف شده در سایز های مناسب بسته بندی می شود. در انواع کم چرب آن نسبت میزان آب پنیر به شیر و خامه بیشتر است. مزه و رنگ اینها وابسته به این است که مقدار کارامل آنها چقدر است.
۴- messmor
اگر جوشیدن در زمان کوتاهتری از معمول انجام شود انواع گسترش پذیرتری بدست میآید که نامیده می شود prim در نروژ یا messmor
در سوئد و my singur در ایسلند.
http://en.wikipedia .org
۵- Ricotta
مخفف Recooked و مخلوطی از شیر+ آب پنیر (۷۵% آب پنیر + ۲۵% شیر) میزان پروتئین آن میتواند استاندارد شود و چربی در ماده خشک مطلوب وابسته به استفاده نهایی محصول است. اغلب خامه (۱۵-۱۳ %) در Ricotta با چربی بالا اضافه می شود. بعضی کارخانه ها پودر شیر پس چرخ اضافه میکنند اما این باعث دانه دانه شدن و سفتی و گچی شدن محصول می شود بنابراین توصیه نمیشود.
روش تولید:
۱-ترکیب آب پنیر و شیر در تانک باز گرم می شود(c90 – c85)
۲- مخلوط از بالانس به صفحه های حرارتی پمپ میشود و از ۵۰% نمک
استفاده میکنند تا ph 6.7 – ۷ خنثی شود.
۳- اولین plate دمای ۷۰c و آخرین ۸۸-۹۰c ، ترکیب دمای ۸۸-۹۰c و
زمان ۱۵ min داده می شود کمک به کواگلاسیون در مرحله بعد می کند.
۴-در تیوپهای کواگلاسیون تحت تأثیر اسید لاکتیک یا سیتریک یا استیک
قرار گرفته تا pr آب پنیر و رنت کواگوله شود. جریان سریع شکستن
مولکولها در طی عبور از چندین تیوپ کاهش میدهد و در پایان خط
اجازه داده می شود جریان از توربولت در تیوپ دناتوراسیون به لامینار در
تیوپ کواگولاسیون تغییر کند.
۵-در تخلیه از تیوپ کواگوالاسیون جریان به روی تسمه نقاله ادامه می یابد
تا آب پنیر خارج شود. تسمه با سرعت های مختلف تنظیم می شود تا زمان
خشک شدن روی نقاله با رطوبت نهایی در پایان تولید سازگار شود.
۶- تولید در یک قیف تجمع می یابدو سایز شان به میزان مشخص کاهش می یابد تا ماشین پر کند در زمان پر کردن دمای آن باید ۷۵ c باشد تا مطمئن شویم۱۰-۸ هفته ماندگاری دارد.
نتیجه:
فرآورده ریکوتا > 50% انرژی دارد کارایی ۶۰% به علاوه زمان ماندگاری آن بالاست و حتی در ۷۵ c بستهبندی گرم میشود. ریکوتا وابسته به میزان شیری که افزوده می شود ۷۰-۴۴ %پروتئین در حجم خشک دارد.
www. elsilver .com
افزودنی ها:
پروتئین آب پنیر جدا شده از آب پنیر علاوه بر اینکه به عنوان یک ماده مغذی فروخته
می شود، به عنوان افزودنی در تولیدات نان، کراکر، pastry تجاری، غذای حیوانات
همچنین در نوشیدنی های غیر الکلی و الکلی و در ورزش budy bilding و… کاربرد
دارد.
مشخصه ی رئولوژی ژل ماست تولید شده با افزودن پروتئین آب پنیر فعال
تأثیر wpi طبیعی افزوده روی استحکام زیرساختار بستن
ژل مورد مطالعه قرار گرفته است.
Wpi طبیعی با خصوصیات تغذیهای ۱۲-۳% به شیرماست
بلافاصله قبل از تخمیر اضافه شد.
استحکام ماست آنالیز شده و دو روش رئولوژی مورد استفاده،
مقایسه شد:
تأثیر wpi روی رئولوژی محاسبه شد مقدار ارزشها تعیین
شد به وسیله یک همبستگی فوق العاده خوب بین دو روش
به دست آمد. با دو روش خصوصیات متفاوت بافت ژل ماست می توانست
به خوبی مشخص شود ومــی توانست مقایسه خوبی را میسر سازد.
افزودن wpi منتهی به چسبندگی اندکی ریزساختارهایی که موافق با مشاهدات رئولوژی بود، شد.
–
افزودن پودر آب پنیر طبیعی (۱۲% – ۹%-۶%-۳%) به عنوان یک nutraceutical غیر از یک ترکیب تکنولوژی بعد از فرایند شیرماست منجر به کاهش قابل ملاحظه ی مقاومت شد.
در حقیقت علیرغم افزایش TS از ۱۰۰g/kg-1 ( 0% wp، کنترل) به ۲۰۰g/kg-1 ( 12% wp افزوده)
تعیین مقاومت ژل ماست ضعیف یک چالش است به خاطر این که ساختار سنجیده شده می تواند با نقش ترکیب نمونه تا یک اندازه آسیب ببیند
پروانه هندسی می تواند به این مشکل جدی غلبه کند و دو فایده مهم ارائه دهد:
و یک مضرت آن سیستم اندازهگیری نسبی است که به وسیله آن ارزش ناخالص به دست آمد.
تغییرات فیزیکی و خصوصیات حسی نانهای مسطح لواش ایرانی تکمیل میشود با خصوصیات pwp
خمیر با ۴ سطح مکمل wp ۲۵% ۵۰%
۷۵% ۱۰۰% (به جای آب استفاده می شود)
و تخمیر در سه زمان مختلف(۳۰ – ۶۰ -۹۰) دقیقه انجام می شود.
افزایش pwp باعث افزایش سطح حسی نان شد.
بهبود سطح حسی موقعی که زمان تخمیر افزایش یافت نشان داده شد.
افزایش در سطح مکمل و زمان تخمیر به طور مشخص زردی و قرمزی نان را افزایش می دهد و براقی نان را کاهش می دهد.
مکمل pwp به طور کامل منجر به بهبود نان های لواش و نان مسطح می شود.
افزایش میزان pwp (75%) میزان گسترشپذیری در (control) از ۱۸٫۹ به ۲۳٫۴ (در ۷۵% pwp) افزایش می دهد.
در سطح بالاتر (۱۰۰%) میزان نفوذ پذیری به طور قابل ملاحضه ای کاهش می یابد به ۱۹٫۳ می رسد.
دسته بندی | معماری |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 12379 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 22 |
فهرست مطالب:
آدرس سایت
موقعیت سایت
تحلیل شرایط جوی و اقلیمی
نکات طراحی
شیب طولی زمین
شیب عرضی زمین
آپارتمان های ضلع شمالی
دید ضلع شرقی سایت
دید ضلع غربی سایت
دید ضلع جنوبی سایت
مجتمع در حال ساخت آرتمیس
وجود مسجد و حسینیه در حال ساخت در نزدیکی سایت
بانک سپه