پیشینه و مبانی نظری ارزیابی متوازن

پیشینه و مبانی نظری ارزیابی متوازن
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل docx
حجم فایل 112 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 45
پیشینه و مبانی نظری ارزیابی متوازن

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1- مقدمه.......................................................... 9

2-2- ارزیابی عملکرد ........................................................... 11

2-2-1- معیارهای مالی سنتی ارزیابی عملکرد................................ 13

2-2-2- مشکلات معیارهای مالی سنتی ...................................... 13

2-3- روش ارزیابی متوازن........................................................... 14

2-4- چهار منظر ارزیابی متوازن.................................................. 16

2-4-1- منظر مالی ............................................................. 16

2-4-2- منظر مشتری ......................................................... 17

2-4-3- منظر فرایندهای درون سازمانی........................................ 18

2-4-4- منظر یادگیری و رشد ..................................................... 19

2-1- ضرورت وجود ارزیابی متوازن................................................ 20

2-2- ویژگیهای عمده ارزیابی متوازن ............................................. 24

2-6-1- توازن بین عوامل داخلی و خارجی....................................... 25

2-6-2- توازن بین شاخص ها و معیارهای پیشرو و کندرو ................. 25

2-6-3- توازن بین معیارهای مالی و غیر مالی..................... 26

2-6-4- توازن بین اهداف بخش های مختلف و اهداف کلی شرکت .... 27

2-6-5- توازن بین اولویت های مالی و عملیاتی ............................ 27

2-7- معیارهای ارزیابی متوازن ................................................... 28

2-7-1- معیارها در منظر مالی .................................................... 28

2-7-2- معیارها در منظر مشتری ............................................ 29

2-7-3- معیارها در منظر فرایندهای داخلی ........................ 30

2-7-4- معیارها در منظر یادگیری و رشد ..................................... 31

2-8- استراتژی و ارتباط آن با ارزیابی متوازن ............................... 31

2-9- ارتباطات معیارهای چند گانه کارت امتیازی ...................... 35

2-9-1- روابط علت و معلولی .......................................... 35

2-9-2- محرک های عملکرد.................................................. 36

2-10- سازمانهای موفق در اجرای ارزیابی متوازن...................... 37

2-11- ایجاد ارزش برای شرکت.............................................. 38

2-12- پیشینه تحقیق..................................................... 40

2-12-1- پژوهش‌های خارجی................................................. 40

2-12-2- پژوهش‌های داخلی................................................ 45


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.