پیشینه و مبانی نظری بازار رقابتی و تاثیر تبلیغات

پیشینه و مبانی نظری بازار رقابتی و تاثیر تبلیغات
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل docx
حجم فایل 219 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 57
پیشینه و مبانی نظری بازار رقابتی و تاثیر تبلیغات

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1- مقدمه.......................................................................... 9

2-2- مفاهیم مرتبط به بازار محصول............................................ 10

2-2-1- ساختار بازار.............................................................. 10

2-2-2- انواع بازار از نظر درجه رقابت.......................................... 10

2-2-2-1- بازار رقابت کامل........................................................ 10

2-2-2-2- بازار انحصار کامل........................................................ 11

2-2-2-3- بازار انحصار چند جانبه................................................... 12

2-2-2-4- رقابت کورنو........................................................ 13

2-2-2-5- رقابت برتراند.................................................. 13

2-2-2-6- وضعیت تبانی در بازار چند قطبی............................... 14

2-2-2-7- وضعیت رهبر و پیرو........................................ 14

2-2-2-8- وضعیت جنگ قیمت................................... 14

2-2-3- بازار رقابت انحصاری.............................................. 14

2-2-4- تمرکز بازار....................................... 15

2-2-5- قدرت بازار................................................... 16

2-2-6- شاخص‌های قدرت بازار................................................ 17

2-2-6-1- شاخص لرنر............................................... 17

2-2-6-2-شاخص هر فیندال- هیرشمن....................................... 17

2-2-6-3- کیو توبین............................................................ 18

2-2-6-4- شاخص بون...................................................... 19

2-2-7- جایگاه رقابتی محصول................................................... 20

2-2-7-1- استراتژی و خط مشی تعیین جایگاه........................... 22

2-2-7-2- تجزیه و تحلیل و تعیین جایگاه رقابتی محصول................ 22

2-3- تبلیغات................................................ 23

2-3-1- مفاهیم و تعاریف تبلیغات........................................ 24

2-3-2- تبلیغات و بازاریابی............................................ 26

2-3-3- ارتباط بین رفتار خریدار، بازارایابی و تبلیغات....................... 27

2-3-4- مخارج تبلیغات و ارزش بازار........................................... 29

2-3-5- تأثیر تبلیغات بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری.................. 33

2-3-6- تبلیغ اینترنتی...................................... 37

2-3-6-1- روش های تبلیغ اینترنتی............................................. 38

2-3-7- نگرش نسبت به تبلیغات......................................... 39

2-3-8- بازدهی بازاریابی و تبلیغات...................................... 39

2-3-9- شدت تبلیغات و سودآوری..................................... 40

2-3-9-1- شدت تبلیغات و فروش.................................... 41

2-3-10- روش های ارزیابی اثربخشی تبلیغات......................... 41

2-3-10-1- سلسه مراتب تأثیرات......................................... 42

2-3-10-2-تشریح و طبقه بندی متغیرهای تبلیغات در سلسله مراتب تأثیرات.. 42

2-4- ادبیات نظری تبلیغات، تمرکز و سودآوری............................. 43

2-5- مروری بر پژوهش­های پیشین................................. 48

2-5-1- پژوهش های خارجی............................................. 48

2-5-2-پژوهشهای داخلی........................................ 50


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.