انعطاف پذیری در سیستم های تولید : یک رابطه و رویکرد پویا

6233 کلمه (24 صفحه) 24 صفحه فارسی ترجمه انگلیسی به فارسی، دانشگاه، پژوهش مقاله انگلیسی به همراه مقاله فارسی در قالب آفیس قابل ویرایش به همراه ترجمه شکل و جدول هر 250 کلمه 1 صفحه میباشد منظور از 250 کلمه تعداد کلمات در متن انگلیسی هست و تعداد صفحات بر اساس آن نوشته شده است قیمت این ترجمه در بازار به ازا هر صفحه 3000 تا 5000 تومان میبشد تر
دسته بندی پژوهش ها
بازدید ها 0
فرمت فایل docx
حجم فایل 529 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 24
انعطاف پذیری  در سیستم های تولید : یک رابطه و رویکرد پویا

فروشنده فایل

کد کاربری 19093
کاربر

چکیده

در این مقاله، ما فرض می­کنیم که انعطاف­پذیری در یک سیستم تولید، مستقل از محیطی که با آن تعامل دارد، نیست. علاوه بر این، ما پیشنهاد می کنیم که انعطاف پذیری یک مفهوم چند بعدی مربوط به درجه، تلاش و زمان انطباق است. به منظور رسیدن به این روش یک چشم انداز پویا به تصویب رسید که در آن ابعاد انعطاف پذیری وابسته شد. تعدادی از نمونه­های ارائه شده به برخی از مشکلات که در آن، این رویکرد ممکن است استفاده شود، اشاره نموده است.

لغات کلیدی: سیستمهای تولیدی انعطاف پذیر، رویکرد چندبعدی، زمینه تغییرات، زمینه کششی

Abstract

In this paper, we propose that ¯exibility in a manufacturing system is not independent of the environment with which it interacts. Furthermore, we propose that ¯exibility is a multidimensional concept relating the degree, e€ort and time of adaptation. In order to arrive at this approach, a dynamic perspective is adopted in which the ¯exibility dimensions are related. A number of examples are presented to point out some problems where this approach may be used. Ó 2001 Elsevier Science B.V. All rights reserved.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.