پاورپوینت کاروانسرای رباط کریم

پاورپوینت کاروانسرای رباط کریم شامل 31 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید
دسته بندی معماری
بازدید ها 0
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1243 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 31
پاورپوینت کاروانسرای رباط کریم

فروشنده فایل

کد کاربری 28
کاربر

پاورپوینت کاروانسرای رباط کریم

پاورپوینت کاروانسرای رباط کریم شامل 31 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.



مقدمه:

کاروانسرای فتحعلی شاهی یا کاروانسرای رباط کریم، در کیلومتر ۳۰ جاده تهران-ساوه در شهرستان رباط کریم استان تهران قرار داردبر اساس منابع موجود، این کاروانسرا در محله بازارک رباط کریم در سال ۱۲۴۵ هجری قمری در زمان پادشاهی فتحعلی شاه بنا شد. هم‌اکنون در این بنا کتیبه تاریخ‌دار وجود ندارد اما در گذشته کتیبه‌ای بر بالای درِ کاروانسرا نصب بوده که تاریخ اوایل قرن سیزده هجری قمری را نشان می‌داده است.

.


فهرست:

کاروانسرای رباط کریم
موقعیت کاروانسرا
شاه نشین کاروانسرای حاج کمال
نقشه پراکندگی آثار تاریخی ، فرهنگی ، طبیعی و گردشگری شهرستان رباط کریم
پیشینه
درب کاروانسرا و جای کتیبه خالی کاروانسرای فتحعلیشاهی

.

عنوان: کاروانسرای رباط کریم

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 31 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.