پاورپوینت قیر در راهسازی

پاورپوینت قیر در راهسازی شامل 27 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران وساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید
دسته بندی عمران و ساختمان
بازدید ها 1
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1699 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 27
پاورپوینت قیر در راهسازی

فروشنده فایل

کد کاربری 28
کاربر

پاورپوینت قیر در راهسازی

پاورپوینت قیر در راهسازی شامل 27 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران وساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.



مقدمه :

منظور از قیر در راهسازی، چسباننده‌های سیاه مصرفی در راهسازی که شامل مواد قیری و قطرانی هستند. خاصیت اصلی قیر این است که دانه‌های سنگی را به یکدیگر چسبانده و به جسم یکپارچه تبدیل می‌کند. قیر جسمی است به رنگ سیاه که از شمار زیادی هیدروکربور ساخته شده است.
قیر خالص در دمای محیط جامد یا نیمه جامد است و بر اثر حرارت روان ‌می‌شود. قیر در روغن‌های معدنی و حلال‌هایی نظیر سولفیدکربن، تتراکلرید کربن و تریکلرید اتیلن حل می‌شود.

.

فهرست :

مقدمه
انواع قیر
قیرهای نفتی
قیرهای خالص
قیرهای محلول
قیرهای محلول زودگیر
قیرهای محلول کندگیر
قیرهای محلول دیرگیر
قیرهای دمیده
قیرهای عملکردی
کاربرد قیر در راهسازی
گرم کردن قیر
افزودنی‌های قیر در راهسازی
آزمایش‌های کنترل کیفیت قیر

.

عنوان: قیر در راهسازی

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 27 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.